Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:03:48 GMT

پیشنهاد پویش لبخند سفید با 400 هنرمند ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۸۳۸

پیشنهاد پویش لبخند سفید با 400 هنرمند ایرانی

خبرگزاری آریا - شهر: یکی از این اقدامات ستاد استقبال از بهار 1400 لبخند سفید است. لبخند سفید یک پویش است که 400هنرمند از میدان تجریش تا میدان راه آهن با کوله پشتی حرکت می کنند و طرح لبخند بر کوله پشتی آنها حک شده است. موضوع این پویش «کرونا» است.
به گزارش خبرنگار شهر، شاپور دیوسالار، رییس ستاد استقبال از بهار 1400 با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای استقبال از نوروز تاکید کرد: طبق سنوات قبل و به صورت برنامه ریزی شده این سازمان دو اقدام دیوارنگاری و جانمایی تخم مرغ رنگی را انجام می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز این دو اقدام انجام شد.
دیوسالار با بیان این که شیوع کرونا شهروندان را مجبور به خانه نشینی کرد، افزود: شهروندان در خانه ماندند تا به کاهش ابتلای کرونا کمک کنند. اما این خانه نشینی به نوعی تهرانی ها را به ورطه افسردگی کشاند. به همین دلیل با وجود محدودیت هایی که کرونا برای اجرای برنامه های نوروز 1400 به وجود آورد، بنابراین نشاط شهری و نشاط برای شهروندان را در دستور کار قرار دادیم. به همین جهت 21 طرح گل را در مناطق کار کردیم. البته این طرح ها عمدتا در مناطق جنوبی (از منطقه 13 تا 21) اجرا شد. در دیوارنگاری طرح های مقیاس کوچک نیز توسط مناطق اجرا شد.
معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی تهران با اشاره به اجرای طرح واره های کمیته 1400 شهرداری اظهار کرد: این کمیته ذیل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران فعالیت می کند و 11 طرح واره را به سازمان زیباسازی ارائه کرده که برای اجرا به مناطق داده شد.
معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی تهران در ادامه افزود: بیش از 360 تک تخم مرغ در بخش عمومی وجود دارد. طی فراخوانی بیش از 1000 طرح رسید و 300طرح مورد قبول واقع شده و روی تخم مرغ ها نیز به صورت تکی کار شده است. از اقدامات دیگر امسال چیدمان تخم مرغ ها با مفهوم 1400 نشاط و نماد این سال (گاو) است. 27 هنر محیطی نیز ارسال شد که در قالب المان موقت انجام می شود.
دیوسالار با بیان این که 3 اقدام نیز هنوز به تصویب هیات رئیسه نرسیده است، گفت: یکی از این اقدامات لبخند سفید است. لبخند سفید یک پویش است که 400 هنرمند از میدان تجریش تا میدان راه آهن با کوله پشتی حرکت می کنند و پشت کوله پشتی آنها لبخندی سفید حک شده است. موضوع این پویش «کرونا» است.
دیوسالار با اشاره به اقدامات این ستاد در حوزه موسیقی گفت: 10 گروه موسیقی خیابانی را در خیابان های کانونی مانند ولیعصر، انقلاب و... مستقر خواهند شد و برای شهروندان اجرای زنده دارند. هنر آیینی نیز خواهیم داشت که هنوز هیات مدیره تکلیف آن را مشخص نکرده است.
معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی تهران با اشاره به بیلبوردهای شهر تاکید کرد: بعد از کرونا بیلبوردهای شهر به آموزش شهروندان و تشکر از کادر درمان اختصاص پیدا کرد. اما در بهار علاوه بر این که موضوع کرونا بخشی از بیلبوردها را به خود اختصاص می دهد، بخش دیگر بیلبوردها به بهار و نوروز اختصاص داده می شود. البته بیلبوردهای آموزشی از سال بعد موضوعی و مستمر خواهد شد و جسته گریختگی بیرون می آید.
خبرنگار: پریسا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی لبخند سفید کوله پشتی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد

دریافت 41 MB کد خبر 6096669

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری