Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: مهارت‌آموزی، مراکز رشد و مراکز شتابدهی کسب و کارهای فنارانه، اقدامات ارزشمندی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و دستگاه‌ها باید به نهادهایی همچون جهاددانشگاهی و اداره ورزش و جوانان که در این بخش‌ها فعال هستند را در راستای رفع مشکلات جوانان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیح‌الله سلطانی، ظهر امروز (۲۴ اسفندماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی امور جوانان نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف است و با برگزاری جلسات مختلف، برنامه‌ و طرح‌هایی برای حوزه جوانان در بخش‌هایی همچون ازدواج، اشتغال و سایر موارد ارائه شده و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد به دلیل نبود شغل، دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌اند و برای خانواده و جامعه مشکلاتی به وجود آمده است، عنوان کرد: از این جهت، فراهم کردن زمینه‌های اشتغال در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از زمینه‌های جدید اشتغال، آموزش و مهارت نیز غافل نشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ما اکنون در پنجره طلایی جمعیت قرار داریم و نسبت جمعیت فعال به غیرفعال در اوج خود قرار دارد، ابراز کرد: کشورهایی مثل چین که از این ظرفیت استفاده کردند، به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند اما، ما در کشور نتوانستیم از این فرصت به درستی استفاده کنیم و دلایلی همچون تحریم و هزینه‌ها نیز در آن دخیل بودند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کرونا، ما را در وضعیت سختی قرار داده و اجرای برنامه‌ها متاثر از آن شدند، تصریح‌ کرد: ساماندهی آسیب‌های فضای مجازی جزو ۱۰ اولویت مهم استان است و جوانان از اقشار آسیب‌پذیر این بخش هستند. در همین راستا تقسیم کار ملی صورت گرفته و وظایفی به بخش‌های مختلف واگذار شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصت‌های ارزشمندی مثل ظرفیت اشتغال و اطلاع‌رسانی دارد، ادامه داد: در گذشته به دلیل وجود آسیب‌هایی برای کودکان و نوجوانان دسترسی آن‌ها را به این ابزارها محدود می‌کردیم، اما اکنون به دلیل لزوم تحصیل به روش غیرحضوری، ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

وی بیان کرد: فضای مجازی تربیت نوجوانان و جوانان را از دسترس مدارس و خانواده‌ها خارج می‌کند و این موضوع در فضای مجازی مدیریت می‌شود. محتوایی که در فضای مجازی ارائه می‌شود، تفکیک سنی ندارد و به شکل آسان در اختیار همه قرار می‌گیرد و باید در خصوص مدیریت فضای مجازی و آسیب‌های آن دغدغه‌مند باشیم که البته اقدامات خوبی توسط دستگاه‌ها انجام گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، با بیان اینکه سال‌ها است صاحب‌نظران حوزه‌های اجتماعی این عقیده را دارند که موفقیت جوانان تنها از راه قبولی در دانشگاه عبور نمی‌کند، اظهار کرد: مهارت‌آموزی، مراکز رشد و مراکز شتابدهی کسب و کارهای فنارانه، اقدامات ارزشمندی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و دستگاه‌ها باید به نهادهایی همچون جهاددانشگاهی و اداره ورزش و جوانان که در این بخش‌ها فعال هستند را در راستای رفع مشکلات جوانان کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان جهاد دانشگاهی اشتغال جوانان فضای مجازی دستگاه ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی