Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباسعلی درستی امروز در سی و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، از شناسایی ۱۳۱ مورد مثبت کرونای انگلیسی در آذربایجان ‌شرقی خبر داد و  اظهار داشت: این بالاترین آمار بیماران کرونای انگلیسی در کشور است.

وی با تاکید بر جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمع در استان، افزود: آذربایجان شرقی از نظر وضعیت کنترل کرونا از جمله استان های نسبتا موفق کشور بوده و وضعیت در استان نسبتا پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: تعداد فوتی های استان رو به کاهش است و در هفته گذشته ۲۲ نفر فوتی کرونایی داشتیم که به طور متوسط ۳ نفر به ازای هر روز بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از صنوف مختلف در استان، گفت: در این راستا برای ۱۲ هزار واحد صنفی در استان اخطار کرونایی صادر و ۷۰۰ واحد متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان افزود: در این راستا، ۴ هزار و ۷۴۹ بازدید مشترک، بیش از ۹۰ هزار بازدید توسط نیروهای بهداشت، نزدیک به ۵۸ هزار بازدید توسط بسیج و  حدود ۳۱ هزار بازدید توسط جمعیت هلال احمر استان انجام گرفته است.

درستی گفت: تا کنون برای ۳۶ هزار خانوار بسته های حمایتی اعم از معیشتی و اقلام بهداشتی توسط تیم های حمایتی در سطح استان ارایه شده است.

انتهای پیام/60001
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز شناسایی آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز کرونایی انگلیسی خبرگزاری فارس فارس تبریز معیشت اقلام بهداشتی طرح شهید سلیمانی جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند