Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:39:14 GMT

کشف مواد محترقه از یک خودرو در آزادشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۹۴۴

کشف مواد محترقه از یک خودرو در آزادشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سید داوود حسینی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان در ایست و بازرسی تیل آباد به یک دستگاه سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر، دو هزار و ۴۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قانونی، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند تا مبادا با لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی زیر ذره بین پلیس فتا هستند

در همین راستا رئیس پلیس فتا گلستان هم از شهروندان خواست مراقب کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش مواد محترقه باشند.

سرهنگ ابراهیم پرسا گفت: متاسفانه در سال های اخیر، چهارشنبه آخر سال ایرانیان به جای یک شب خاطره انگیز به کابوسِ سوختگی، وحشت و ترس تبدیل شده؛ کابوسی که در شب عید، عده ای را به بیمارستان و برخی را هم به کام مرگ می فرستد.

وی افزود: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال برخی از سایت‌ها، صفحات، کانال ها و گروه ها در شبکه های اجتماعی در زمینه خرید و فروش، آموزش تهیه و ساخت مواد محترقه دست ساز و مواد اشتعال زا فعالیت می کنند که این اقدامات غیرقانونی توسط پلیس فتا رصد و با گردانندگان آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

پرسا بیان کرد: فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی زیر ذره بین پلیس فتا هستند و ما مصمم هستیم با کسانی که زمینه ساز ناامنی روانی در جامعه هستند و هنجارشکنانی که زمینه ساز اخلال در آسایش عمومی می شوند، برابر قوانین جاری کشور، قاطعانه برخورد کنیم تا انشاالله شاهد حوادث دردناک و غیرقابل جبران نباشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر خطرات مواد محترقه و آتش زا که عواقب جبران ناپذیری دارد، سودجویان سایبری در این ایام، با راه اندازی صفحات مجازی با عنوان فروش مواد محترقه، از شهروندان و غالباً کودکان و نوجوانان کلاهبرداری می کنند، به این صورت که یا با تبلیغ فروش این مواد با قیمت نازل، بیعانه دریافت می کنند و دیگر پاسخگوی خریدار نیستند و یا آنها را به سمت و سوی صفحات و درگاه های جعلی می کشانند که نهایتاً با سرقت اطلاعات بانکی، موجودی حساب آنها را برداشت می کنند.

کد خبر 5169414

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادشهر نیروی انتظامی گلستان چهارشنبه سوري ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک اردبیل مواد محترقه پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز اولین طرح فروش خودروهای برقی وارداتی و هیربدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و تاکید کرد که این دور از فروش چهار خودروی وارداتی شامل دو خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.   مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد.   این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.   طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۵٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.   در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.   متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وجه مسدودی متقاضیان جدید خودرو های وارداتی آزاد شد وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم «خالی فروشی» حواله خودرو

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران