Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز یکشنبه از اقدام جمهوری چک مبنی بر افتتاح دفتر دیپلماتیک در قدس اشغالی، ابراز نگرانی کرد.

به گفته وزارت خارجه ترکیه، وضعیت بین المللی قدس بر اساس قطعنامه های سازمان ملل، تضمین شده است و اقدام جمهوری چک با هدف زیر سوال بردن وضعیت حقوقی این شهر به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی منازعه فلسطین و رژیم صهیونیستی، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه همچنین از همه اعضای جامعه بین الملل خواست که به وضعیت تاریخی و حقوقی قدس اشغالی و همچنین مؤلفه‌های بین‌المللی به منظور حصول یک راه‌حل منصفانه، جامع و پایدار برای این منازعه احترام بگذارند.

به گزارش مهر، «آندری بابیش» نخست وزیر جمهوری چک، روز پنجشنبه رسماً دفتر دیپلماتیک این کشور را در قدس اشغالی افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاحیه مدعی شد که این تصمیم قدم دیگری در راستای همکاری و شاهدی بر اهمیت این شهر از نگاه جمهوری چک است.

این مراسم با حضور گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برگزار شد. وی مدعی شد که اقدام جمهوری چک به عنوان یک کشور اروپایی حائز اهمیت است.

کد خبر 5169402 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه وزارت خارجه ترکیه قدس اشغالی جمهوری چک رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران سوریه روسیه افغانستان لبنان ترکیه برجام فلسطین جو بایدن جنگ 2015 یمن جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است

حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد : همانطور که نبی مکرم‌ اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت : نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده،ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت : اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم ، متاسفانه قوانینی که فعلا در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثرا هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد : بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعا این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه