Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان ۵ هزار و ۶۰۰ مجموعه دانش بنیان داخلی شرکت‌هایی هستند که فناوری‌های پیشرفته را برای هوشمندسازی پلیس را تولید و عرضه می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  این روز‌ها فناوری نقش تعیین کننده‌ای در حفظ امنیت شهروندان و مبارزه با جرایم پیدا کرده است. به موازات پیچیده شدن روش‌های بزهکاری و استفاده مجرمان از ابزار‌های مدرن، فناوری‌های پیشرفته نیز به کمک پلیس آمده تا متخلفان را شناسایی و به دست عدالت بسپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید تا همین چند سال پیش برای خرید فناوری‌هایی لازم بود میلیون‌ها دلار ارز کشور صرف خرید تکنولوژی‌هایی در خارج کشور شود، اما با رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان حالا می‌توانیم بسیاری از نیاز‌های فناورانه را به کمک جوانان تحصیل کرده ایرانی در داخل تولید کنیم.
بر این اساس صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد پلیس هوشمند را با هدف به هم رسانی پلیس و شرکت‌های دانش بنیان برگزار کرده است.
در حاشیه برگزاری این رویداد نمایشگاهی از ۳۰ شرکت مرتبط برپا شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پلیس هوشمند ، شرکت های دانش بنیان ، امنیت شهروندان ، صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس هوشمند شرکت های دانش بنیان امنیت شهروندان صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • باتری‌های لیتیومی از پسماندهای خطرناک شیمیایی فلز لیتیوم تولید شد