Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از هموطنانی که متقاضی اعمال جراحی زیبایی هستند، درخواست کرد با آگاهی و اطلاعات مستند، نسبت به انتخاب پزشک خود اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد باطنی، وضعیت جراحی‌های پلاستیک و زیبایی در دوران کرونا پرداخت و گفت: اعضای انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، اهمیت زیادی برای سلامت مردم قائل هستند و این اهمیت موضوع در دوران کرونا، بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با عنوان این مطلب که ما برای سلامت مردم و کادر درمان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستیم، افزود: جراحی‌های پلاستیک و زیبایی در دوران کرونا با نظارت‌های سختگیرانه‌تری انجام می‌شود.

باطنی با اظهار تأسف از دخالت افراد غیر پزشک در امور پزشکی و انجام کار‌های زیبایی، گفت: دخالت افراد غیر حرفه‌ای در امور تخصصی پزشکان، با صدمات جبران ناپذیری برای دریافت کنندگان این خدمات همراه است.

وی ادامه داد: تجربه جراحی خوشایند خواهند بود که متناسب با معیار‌های علمی صورت گرفته باشد. در غیر این صورت منجر به وقایع ناخواسته می‌شود که بعضاً جبران ناپذیر خواهند بود.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از مردم درخواست کرد به جای توجه به تبلیغات مجازی، به اطلاع رسانی‌های انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی و همچنین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اعتماد کنند.

باطنی همچنین به چهارشنبه آخر سال و حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کادر درمان و بیمارستان‌های کشور تحت فشار شیوع بیماری کرونا قرار دارند، بهتر است هموطنان برای همراهی با مدافعان سلامت، کاری نکنند که سلامت خود و دیگران را به خطر بیاندازد.

وی افزود: آسیب‌های حوادث چهارشنبه سوری بعضاً غیر قابل جبران هستند و البته هزینه‌های زیادی نیز بر فرد و خانواده آسیب دیده و نظام سلامت کشور تحمیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تبلیغات مجازی سلامت چهارشنبه سوری انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند