Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش گفت: ۴۲۰ میلیارد تومان برای احداث و تعمیر منازل زلزله زده شهر سی‌سخت اعتبار اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا تابش» صبح امروز ( ۲۴ اسفند ماه) برای سومین بار به شهر سی سخت سفر کرد و از مناطق زلزله زده، انبار آهن آلات و مصالح بنیاد مسکن دنا بازدید کرد.

 

رئیس بنیاد مسکن کشور اقدامات صورت گرفته و روند کار را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارزیابی ها تمام شد و تقریبا تمام منازلی که تخریب شده بودند بررسی شدند و تشکیل پرونده نیز روزهای پایانی خود را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تابش در ادامه، اظهار کرد: دو نوع تسهیلات داریم که به هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ملکی تعلق می گیرد و آن را تامین کردیم.

 

وی با بیان اینکه هزار و ۲۶۰ واحد را بررسی و تشکیل پرونده دادیم که ۶۸۰ واحد در شهر و ۵۸۰ واحد در روستا بودند، یادآور شد: ۲ هزار و ۹۰۰ واحد نیز تعمیراتی هستند که برای همه آن ها پرونده تشکیل شده و می توانند کار خود را آغاز کنند، چون نیاز به پروانه ندارند.

 

رئیس بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ واحد هستند که برای اسباب و وسایلی که از بین رفته اند وام بلاعوض پرداخت شود .

 

وی گفت: مبلغ تصویب شده برای این منطقه ۲۷۰ میلیارد تومان است که از همان روز سوم بعد از زلزله و توسط دولت تصویب شد و همان هفته نخست به استان ابلاغ کردند، بانک مرکزی بانک‌های عامل ابلاغ شد و الان بانکهای استان آمادگی دارند عقد قرارداد کنند.

 

تابش در ادامه گفت: همه این ها فقط بستگی به همت مردم و تلاش مردم دارد تا در کوتاه ترین مدت بتوانیم بازسازی را به اتمام برسانیم.

 

رئیس بنیاد مسکن در پایان تاکید کرد: ستاد ما در ایام عید نوروز تعطیلی ندارد و همه پای کار هستند.

 

                  پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت سی سخت تخریب بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی