Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@13:43:02 GMT

تخریب خودروها در تهران برای جذب فالور 2 اوباش

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۸۳۰

تخریب خودروها در تهران برای جذب فالور 2 اوباش

2 جوان برای گرفتن فالورهای زیاد در اینستاگرام اقدام به تخریب خودروها و شکستن ایستگاه های اتوبوس می کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "صادق قره باقری" رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت‌های خرابکارانه از قبیل شکستن شیشه چند ایستگاه اتوبوس و تعدادی از خودروهای اداری و سازمانی توسط افرادی ناشناس در یکی از مناطق جنوب غرب تهران، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی شرور مجازی در اینستاگرام

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت با این فرضیه که عوامل این نا امنی‌ها متأثر از جو حاکم بر فضای مجازی دست به این اقدام مجرمانه زده اند؛ پس از شناسایی متهمان اقدام به رصد پیچ اینستاگرامی آنها کرده و با هماهنگی قضائی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح داشت: تیم رسیدگی به پرونده پس از تحقیقات گسترده میدانی سرانجام محل مخفیگاه یکی از متهمان را در حوالی خیابان "30 متری جی" شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بررسی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد که مأموران پلیس با اطلاعات به دست آمده مفخیگاه متهم دیگر این پرونده را شناسایی و این فرد شرور را در محدوده خیابان "هاشمی" دستگیر کردند.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان خسارت وارده به اموال عمومی تخریب شده توسط این افراد را حدود یک میلیارد ریال تخمین زده اند، از معرفی متهمان به دادسرا خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد تحت‌ تأثیر تبلیغات غلط و کذب کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی قرار گرفته و به تأسی از این تبلیغات شیطانی ، دست به چنین اقدامات مجرمانه‌ای زده‌اند که لازم است والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شیشه اینستاگرام فضای مجازی شیطانی اخبار حوادث تهران شرور تخریب اوباش فالور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران قتل قیمت سهام عدالت افزایش جنایی بورس پسربچه عکس پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب

سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند