Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: هیچ استرسی در هنگام پنالتی زدن نداشتم، اما اتفاقی بود که افتاد و پنالتی‌ام بی دلیل خراب شد.

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با میزان، در مورد پنالتی که در جام حذفی و بازی مقابل سایپا برای تیم نساجی از دست داد اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستم پنالتی را گل کنیم. اولین بار نبود که پنالتی می‌زدم، اما این بار نتوانستم از موقعیت استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر صادقی هم همین شرایط را داشت. پنالتی زن پدیده بود و در آسیا پنالتی می‌زد نمی‌دانم چرا نتوانست توپ را به گل کنم پنالتی همین است و گاهی اتفاقی که می‌خواهی رخ نمی‌دهد. ما هیچ استرسی نداشتیم، اما متاسفانه توپ تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه روز ما بود و عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان خوب بازی کردند و پنالتی‌های از دست رفته به چشم نیامد. این برد برای ما بسیار روحیه بخش بود چون واقعا تحت فشار بودیم و از اینکه هفته‌ها بود نتوانسته بودیم ببریم فشار سنگینی روی تمام بازیکنان حس می‌شد. شاید در برخی بازی‌ها خوب بازی می‌کردیم، اما نمی‌توانستیم برنده شویم. به همین دلیل شرایط بد روحی ایجاد شده بود و این فشار اجازه نمی‌دهد تمرکز لازم را داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی با اشاره به شرایط بازی مقابل تیم سایپا تصریح کرد: سایپا جزو تیم‌های دونده و خوب است و پر تلاش بازی کرد. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و مزد زحماتمان را گرفتیم. بازی نفسگیری بود و به ۱۲۰ دقیقه کشید. در پنالتی هم شانس دخیل است و خدا با ما یار بود و سربلند از زمین خارج شدیم. هر چند سایپا فشار زیادی آورد؛ ولی ما برتر بودیم و حق مان در این بازی برد بود.

وی افزود: بازی بعد لیگ نیز باید به مصاف سایپا برویم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود؛ اما لیگ برای هر دو تیم اهمیت بیشتری دارد. سایپا شرایط بهتری نسبت به ما در جدول دارد، اما این به معنی برتری آن‌ها نسبت به ما نیست؛ بدون شک آن‌ها برای اینکه انتقام این شکست را از ما بگیرند به مازندران می‌آیند از این رو همه تلاش‌مان را می‌کنیم این امتیاز خانگی را برای خودمان حفظ کنیم شرایط و نفع تیم نساجی ادامه پیدا کند چرا که هم مسئولان این تیم بسیار کمک می‌کنند و هم هواداران خونگرمی داریم که حق‌شان بیش از این است امیدوارم با این بازی را به خوبی به پایان برسانیم و سال جدید نیز به خوبی آغاز کنم.

بیژن به انگیزه تیم نساجی بعد از این پیروزی اشاره و خاطرنشان کرد: این پیروزی بدون شک در لیگ تاثیرگذار است. یکی از بزرگترین مشکلات ما این بود که نمی‌توانستیم برنده شویم. تیم خوب بازی می‌کرد و برنده نمی‌شد. از این رو تحت فشار قرار می‌گرفت. فکر می‌کنم با این برد ارزشمند شرایط کاملا تغییر کند و بتوانیم شرایط روحی تیم را نیز ارتقا دهیم. مجید جلالی زحمات زیادی برای تیم ما کشید، اما گاهی هر چه تلاش کنید به نتیجه نمی‌رسید. از طرف دیگر ساکت الهامی از نظر اخلاقی با بازیکنان نزدیک است و در فرصت کوتاهی که داشت روحیه خود را به تیم انتقال داد و چند نکته کلیدی را به بازیکنان متذکر شد امیدوارم با همین فرمان ادامه دهیم و در لیگ برتر نیز نتایج لازم را کسب کرده شرایط را به نفع تیم نساجی تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: مربی نساجی: به این بُرد نیاز داشتیم/ منتظر این روز‌ها بودیم 

انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی مازندران مجتبی بیژن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی نساجی مازندران مجتبی بیژن تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!