Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:09:00 GMT

مسدود شدن توئیتر ترامپ، سنگین‌تر از باخت انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۰۴۰

مسدود شدن توئیتر ترامپ، سنگین‌تر از باخت انتخاباتی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روزنامه دیلی میل،  مری افزود که شاید اینها تلخ ترین رخدادها در دوره چهار ساله ریاست جمهوری عمویش (۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱) بوده است.

شبکه اجتماعی توئیتر در هشتم ژانویه (۱۹ دی ماه) در پی حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در کپیتول واشنگتن دی سی پایتخت، حساب کاربری او را برای همیشه تعلیق و تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان گلف آمریکا نیز تماس خود را با باشگاه گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی قطع و برگزاری رقابت های ۲۰۲۲میلادی در زمین های گلف او را لغو کرد.

ترامپ در پی بازنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه)، جایگاه خود را به جو بایدن رقیب دموکرات واگذار کرد.

مری ترامپ که روانشناس بالینی است به تارنمای بیزینس اینسایدر گفته که ناراحتی ترامپ از دست دادن میزبانی رقابت های گلف ۲۰۲۲ در یکی از زمین های گلف خود، بیشتر از بازنده شدن در انتخابات نوامبر برای کاخ سفید، ناراحت شده است.

وی افزود: ترامپ بدون توئیتر، توانایی جلب توجه مردم و شهروندان را ندارد. روابط عمومی او در پی بسته شدن حساب توئیتری اش به انتشار بیانیه های مطبوعاتی محدود شده که اغلب با همان لحن تند و صریح پیشین توئیت های پیشینش بدون داشتن دامنه و فراگیری آنهاست.

مگی هیبرمن خبرنگار نیویورک تایمز در واشنگتن نیز در گزارشی در ژانویه به نقل از منابع آگاه نوشت که رئیس جمهوری پیشین از لغو شدن برگزاری رقابت های گلف در زمین هایش بیشتر از استیضاح و محاکمه دوم او در کنگره در پی رخدادهای ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه) ناراحت و خشمگین شده است.

هواداران ترامپ مشارکت کننده در حمله خشونت بار ۶ ژانویه و دیگر حامیانش از ناکامی اش در انتخابات نوامبر و ادعاهای نادرستش در باره تقلب و دستکاری در انتخابات، خشمگین شده بودند.

توئیتر در پی انتشار ادعاهای گسترده در باره تحریک شورشیان کنگره توسط سخنان ترامپ پیش از هجوم به ساختمانی که اعضای کنگره برای تائید انتتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهروی تازه گردامده بودند، دسترسی او را به حسابش مسدود کرد.

مری در بخش دیگری از سخنانش با ابراز بدبینی در باره دورنمای مشارکت دوباره ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، این سخنان را روش دیگری برای گول زدن حامیانش برای دریافت مبالغی پول از آنان دانست وی افزود: همه این کارها برای حفظ قدرتش است، زیرا تصور می کند که به او امکان ادامه فعالیت با همان مصونیتی را می دهد که در تمامی زندگی اش تاکنون از آن بهره مند بوده تا همچنان به دریافت پول از مردم ادامه دهد.

تاکنون حدود یک میلیون نسخه چاپی، دیجیتال و صوتی کتاب مری ترامپ به نام "بسیار زیاد که هیچوقت کافی نیست"، از آغاز عرضه در ماه ژوئیه، به فروش رفته است. ترامپ و دستیارانش با ادعای نقض توافقنامه عدم افشای اسرار توسط مری، تلاش کردند از انتشار این کتاب جلوگیری کنند، اما دادگاه درخواست آنان را رد کرد.

مری در این کتاب نوشته که در خانواده ترامپ، ارزش هر شخص به اندازه ثروت اوست و انسان ها تنها از نظر پولی و مالی ارزیابی می شوند و کیفیت هایی مانند همدردی، مهربانی و تجربه و تخصص سرکوب می شود. غریزه مرگبار، محترم شمرده می شود، اما اعتقادی به مسئولیت پذیری برای شکست ها، وجود ندارند، و حقه بازی و تقلب را راه و روش زندگی می دانند.

برچسب‌ها توییتر واشنگتن دونالد ترامپ جو بایدن روزنامه دیلی میل دولت بایدن پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر واشنگتن دونالد ترامپ توییتر واشنگتن دونالد ترامپ جو بایدن روزنامه دیلی میل دولت بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم