Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قبول داریم که توزیع مرغ در بازار کم بود، اما از امروز در سطح وسیعی در بازار توزیع شده است و روزانه هزار تن مرغ در بازار تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران در واکنش به عدم عرضه مرغ در بازار توسط برخی واحد‌های صنفی و تشکیل صف‌های طولانی و قطعه بندی و فروش این محصولات به قیمت آزاد اظهار کرد: قطعه بندی مرغ در بازار ممنوع است و مرغ در بازار به صورت کامل عرضه می‌شود که قیمت آن نیز ۲۰۴۰۰ تومان است و از امروز نیز به شکل فراوان در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: توزیع مرغ از امروز در بازار افزایش یافته است و حداقل در ۸۰ درصد مغازه‌ها مرغ به قیمت ۲۰۴۰۰ تومان برای عرضه موجود است و مردم به هیچ عنوان مرغ را به قیمت‌های دیگری خریداری نکنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران تاکید کرد: قبول داریم که توزیع مرغ در بازار کم بود، اما از امروز در سطح وسیعی مرغ در بازار توزیع شده است و روزانه هزار تن مرغ در بازار تهران عرضه خواهد شد.

وی در باره اینکه این مرغ‌ها در چه مراکزی توزیع می‌شود گفت: مرغ به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومانی از امروز در تمام واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

یوسف خانی در واکنش به اینکه برخی واحد‌های صنفی فروشنده مرغ اعلام می‌کنند که نمی‌توانند مرغ را به نرخ مصوب خریداری کنند تا آن را به قیمت مصوب به فروش برسانند گفت: از امروز همه نیاز واحد‌های صنفی به مرغ تامین می‌شود و مشکلی برای تامین نیاز آن‌ها وجود ندارد؛ واحد‌هایی که مرغ برای عرضه ندارند خود برای خرید این محصول مراجعه نکرده اند و اگر مغازه‌ای گران فروشی کندمرغ آن‌ها در بازار به قیمت مصوب حراج می‌شود.

وی تاکید کرد: توزیع مرغ در بازار دو برابر شده و از امروز مردم مشکلی برای خرید مرغ به قیمت مصوب نخواهند داشت.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه در صورتی که مردم مرغ به قیمت مصوب در واحد‌های مشاهده نکردند کجا مراجعه کنند گفت: تمام غرفه‌های میادین میوه و تره بار مکلف به فروش مرغ به قیمت مصوب هستند و از امروز در ۸۰ درصد مغازه‌ها مرغ به قیمت مصوب موجود است.

وی اظهار داشت: واحد‌هایی که مرغ ۳۵ هزار تومانی به فروش می‌رسانند علاوه بر این که مرغ آن‌ها در بازار حراج می‌شود جریمه خواهند شد و در صورتی که مردم با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند به لحظه رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمبود مرغ در بازار عرضه مرغ قیمت مرغ مرغ به قیمت مصوب واحد های صنفی مرغ در بازار عرضه می شود توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار 

 

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا چقدر شد؟

 

یک پیشنهاد به مدیران صندوق‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری غیر‌مستقیم

 

مجامع شرکت‌ها و صندوق‌های بورسی در هفته‌ی آینده | بیش از ۲۵ شرکت بورسی مجمع برگزار می‌کنند

 

فروشندگان از خیر سهامداری این نمادها گذشتند

 

کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟! | این انتقال چرا باید برای سهامداران مهم باشد؟

 

۱۰ میلیارد تومان جابجایی سهام بین دو سهامدار عمده؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی

 

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

       

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی