Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه پیشین آمریکا به ناتوانی دولت ترامپ در کشاندن ایران پای میز مذاکره مجدد اذعان کرد. خبرگزاری میزان - «مایک پمپئو»، وزیر خارجه پیشین آمریکا روز یکشنبه، ۲۴ اسفند، به ناتوانی دولت «دونالد ترامپ»، در آوردن ایران به پای میز مذاکره مجدد، اعتراف کرد.   پمپئو در گفت وگو با برنامه رادیویی «WABC»، در دفاع از رویکرد دولت ترامپ مدعی شد که آمریکا در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ضمن انتقاد از دولت «جو بایدن»، از ناکامی وی برای دستیابی به توافقی که به گفته وی مانع دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای شود، ابراز ناامیدی کرد و مدعی شد «بازگشت آمریکا به برجام، امنیت ما و کل منطقه را کاهش می‌دهد.»   وزیر خارجه سابق آمریکا در ادامه در مورد رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران اذعان کرد «ما به جایی نرسیدیم، امیدوار بودیم بتوانیم ایران را متوقف کنیم و به توافقی برسیم که مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شود.»  بیشتر بخوانید:  پمپئو بار دیگر ادعا‌های ضد ایرانی خود را تکرار کرد  درخواست پمپئو از بایدن برای تشدید فشار‌ها علیه ایران دولت ترامپ در سال ۲۰۱۸ از توافق برجام خارج شده و تحریم‌های سختی را علیه ایران اعمال کرد.   بایدن نیز که در دوره کارزار انتخاباتی خود وعده بازگشت به برجام را داده بود، اکنون با گذاشتن پیش شرط‌ هایی خواهان دستیابی به توافقی طولانی‌تر و مستحکم‌تر است.   پیشتر گروهی ۱۴۰ نفره از هر نمایندگان ۲ حزب جمهوریخواه و دموکرات در نامه‌ای به «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا خواهان توجه به آنچه تهدید‌های ناشی از بازگشت آمریکا به برجام خواندند، شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل آمریکا برجام دولت ترامپ وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌ بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدارهای وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه ای نشده است.

کد خبر 6093588

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی