Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:35:57 GMT

راه دسترسی تمامی روستاهای نوشهر باز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۳۶۴

راه دسترسی تمامی روستاهای نوشهر باز شد

بارش شدید برف و کولاک روز جمعه گذشته در مازندران باعث بسته شدن بیشتر جاده های اصلی و فرعی کوهستانی استان از جمله کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر شده بود.

سعدی قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که کار بازگشایی مسیر دسترسی روستاهای بخش کجور بلافاصله پس از فروکش کردن کولاک شروع شد و طی ۴۸ ساعت گذشته راهداران شهرستان با به کار گرفتن تمامی امکانات موفق شدند همه مسیرهای بسته شده را باز کنند و هم اکنون تردد در این مسیرها در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که ارتفاع برف در منطقه کجور بیش از نیم متر بود ، افزود : نیروهای راهداری با استفاده از ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و ۲ دستگاه کامیون نمک پاش و یک دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب موفق به برف روبی مسیرهای روستایی شدند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نوشهر گفت : در مجموع اکیپ راهداری شهرستان با توجه به بارش سنگین برف ۷۷ کیلومتر راه اصلی و ۱۳۵ کیلومتر از جاده های روستایی بخش کجور را نمک و شن پاشی کرده اند.

وی با اظهار این که در این مدت نیز یکصد تن نمک به همراه شن بر روی جاده های شهرستان پاشیده شده ، افزود که عملیات نمک پاشی در برخی از مسیرهای کوهستانی هم تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

بخش کجور با حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که ۶۴ روستا و ۲ نقطه شهری ساکن هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر مازندران کجور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر مازندران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر مازندران کجور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند