Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:26:50 GMT

جاهای دنج تهران در سفر نوروزی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۴۲۹

جاهای دنج تهران در سفر نوروزی ۱۴۰۰

نمایی از پل طبیعت تهران و بوستان طالقانی - اخبار بازار -

شهر تهران در عید به خاطر آرامش و خلوت آن برای سفر نوروزی عالی است. اگر می خواهید در شرایط کرونا سفری ایمن به تهران داشته باشید، جاهای دنج تهران بهترین گزینه است.

شرط سفر نوروزی به تهران

با در نظر گرفتن محدودیت های سفر نوروزی 1400، شما با خرید تور تهران یا داشتن واچر هتل(رزرو قطعی) امکان مسافرت به تهران را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل طبیعت و پارک آب و آتش

اگر تا دیروز برج آزادی و برج میلاد نماد تهران بود، امروز پل طبیعت به سمبلی زیبا از شهر تبدیل شده است. پل طبیعت بخشی از پروژه بزرگ اراضی عباس آباد است. شما می توانید ابتدا از پارک آب و آتش که اولین پارک موضوعی تهران است، دیدن کنید. این پارک تا دلتان بخواهد متنوع و جذاب است. باغ خزندگان زیما، بوستان نوروز، فواره های آب و آتش، رصد خانه گنبد مینا و انواع رستوران و کافی شاپ یک روز مفرح را برای شما خواهد ساخت. پل طبیعت هم معماری زیبایی دارد هم چشم انداز منحصربفردی از تهران به شما خواهد داد. این تنها پل ایران است که همزمان چندین دسترسی روی یک پل دارید. آن طرف پل وارد بوستان طالقانی می شود که آرامش و سکوت با منظره ای متفاوت از تهران دارد. بزرگترین پرچم ایران در این محل نصب شده است. حالا به باغ کتاب تهران می رسید که با هر سن و سالی باشید، لذت خواهید برد. با توجه به تعدد مسافرت های عید هر چه زودتر نسبت به خرید  بلیط هواپیما تهران شیراز اقدام کنید. پرواز تهران به شیراز همه روزه از ساعت 6 صبح تا 12شب انجام می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز با کارشناسان تریپ تماس بگیرید و از آخرین اطلاعات پرواز و قیمت بلیط مطلع شوید. شیراز از معروفترین شهرهای گردشگری ایران است، به خاطر تعدد مسافران تمام ایرلاین‌ها بلیط تهران به شیراز را عرضه می‌کنند و امکان چارتر وجود دارد.

نمایی از پل طبیعت تهران و بوستان طالقانی

پارک ملی خجیر

فقط کافیست به سمت شرق تهران بروید تا به طبیعت وحش و باورنکردنی نزدیک پایتخت برسید. بهترین جایی که در شرایط کرونا می توانید بروید و با خیال راحت از طبیعت بهاری لذت ببرید. خجیر تا سالها شکارگاه بوده اما امروز مکانی امن برای انواع گونه های جانوری است. شما در خجیر امکان کمپینگ و اتراق ندارید ولی سافاری در محیط وسیع پارک و دیدن حیات طبیعی آن به شدت هیجان انگیز است. برای دسترسی به پارک بایستی به پارک سرخ حصار در خروجی شرق تهران بروید. تنها راه سفر ایمن در نوروز 1400 خرید بلیط هواپیما است. با خرید بلیط لحظه آخری مشهد به تهران  ارزان و امن سفر کنید.انواع قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود بلیط هواپیما مشهد تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

خانه موزه مقدم

موزه مقدم به گرانترین خانه تهران شهرت دارد. دلیل آن وجود آثار گرانبهایی است که در این خانه توسط مقدم جمع آوری شده است. مقدم که از شیفتگان فرهنگ ایران بود، سالها به خریداری اشیا باستانی پرداخت و توانست مجموعه ای بی نظیر را در منزل پدریش ایجاد کند. خانه مقدم شامل عمارت اصلی، حوضخانه، کتابخانه، ساختمان اربابی و دیوار تجدد است. در هوای بهاری بازدید از موزه و خانه ایرانی مقدم بسیار لذت بخش است. شگفتیهای این خانه قدیمی فراوان است تا جایی که در دیوار تجدد، پایه هایی از ستون کاخ قاجاری خواهید دید. این خانه طبق وصیت مقدم، وقف دانشگاه تهران شده و از سال 70 در اثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 

موزه مقدم با معماری و فضای دلنشین ایرانی

باغ گیاه شناسی ملی ایران

اگر می خواهید یکی از نقاط دل انگیز و زنده تهران را ببینید به باغ گیاهشناسی سری بزنید. این باغ که از دهه 50 شکل گرفت امروز دهها گونه درخت از ایران و جهان را داراست. شما در بازدید از باغ گیاهشناسی نمونه هایی از گونه های در حال انقراض هم خواهید دید که جذابیت خاصی دارد. مسیرهای پیاده روی در انبوه درختان منحصربفرد حال و هوای شما را عوض می کند. فراموش نکنید که این باغ ملی فقط برای گردش و دیدن است و به هیچ وجه امکان اتراق و کمپینگ وجود ندارد. باغ گیاهشناسی در اتوبان تهران کرج قرار گرفته است و غیر از جمعه و 5 شنبه، هر روز امکان بازدید دارید. نزدیکترین مترو به باغ، ایستگاه متروی وردآورد و ایران خودرو است.

 

باغ ملی گیاهشناسی محیطی دنج و آرامش بخش

سخن آخر

برای داشتن سفری مطمئن و آسوده  بلیط هواپیما تهران اهواز  را از سایت تریپ خریداری کنید. همچنین کارشناسان تریپ به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بلیط هواپیما سفر نوروزی پل طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود

پیشکسوت فوتسال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران باید در ۴۰ دقیقه قانونی دیدار با ازبکستان از سد شاگردان ونانسیو لوپس می‌گذشت. - اخبار ورزشی -

جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر که با این‌همه استرس به پیروزی رسیدیم. از این برتری خوشحال هستیم، اما نباید کار به اینجا می‌رسید. هرچه از زمان بازی می‌گذشت، استرس بازیکنان ایران بیشتر می‌شد. اگر به فینال صعود نمی‌کردیم، خیلی بد می‌شد و به نظرم تجربه بچه‌ها به دادشان رسید.

«کار ازبکستان باید در جریان مسابقه به پایان می‌رسید.» وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: وقتی ایران در 32 مسابقه از 33 بازی توانسته ازبکستان را شکست دهد، یعنی حریف در جریان مسابقه آنقدرها قابل احترام نیست. باید بازی با ازبکستان را فراموش کنیم و تیم ملی برای دیدار با تایلند آماده شود.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران درباره بازی تدافعی ازبک‌ها عنوان کرد: تیم‌های آسیایی از ایران ضعیف‌تر هستند و از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده می‌کنند. کار تیم ملی با این شرایط سخت می‌شود و بخشی از دشواری کار ایران طبیعی است. با این حال باید تنوع بیشتری در  حمله داشته باشیم و دو یا سه گل با حریف فاصله بیندازیم تا کارمان اینقدر سخت نشود.

اصغری‌مقدم با اشاره به اینکه ملی‌پوشان کشورمان در نیمه‌های نخست کار سختی برابر رقبا پیش رو دارند، به تسنیم گفت: به‌جز نیمه دوم دیدار با قرقیزستان، در همه بازی‌ها وضعیت نزدیکی با رقیب داشتیم. قبلاً گفته بودم که بازیکنان ما در نیمه اول بازی‌ها، عملکرد خوبی ندارند و در آغاز نیمه دوم تلاش می‌کنیم بازی را در اختیار بگیریم. باید در شروع مسابقه اینقدر باصلابت بازی کنیم که این شرایط پیش نیاید.

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها

وی در مورد دیدار فینال جام ملت‌های آسیا که فردا (یکشنبه) مقابل تایلند برگزار می‌شود، گفت: تایلند از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، اما کسی در زمین نمی‌تواند به کمک تایلند بیاید.  این تیم را قبلاً با اختلاف شکست داده‌ایم و می‌توانیم بازی سریعی ارائه کنیم. اگر بازیکنان ما احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند، می‌توانیم تایلند را در 40 دقیقه شکست دهیم. دو بازی اخیر تایلند به وقت اضافه رسیده و ما شرایط بدنی بهتری داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰