Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: اینک که در ایام ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا قرار داریم از زنان و جوانان شایسته این سرزمین که تمایل به مشارکت در امر حکمروایی شهری و مدنی دارند، دعوت می کنیم تا با ثبت نام برای نامزدی در این انتخابات حق خود را برای تصمیم گیری در سرنوشت شهرها و روستاهای خویش نهادینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این اطلاعیه، زنان ایرانی با در اختیار داشتن ظرفیت های بزرگ دانشی و تجربه، از جمله بهره مندان اصلی فضاهای شهری و روستایی هستند که با اتکا به روحیه مادرانگی خود قادرند با آرامش، پر نشاط و با کیفیت شهرها و روستاهای ایران را مدیریت کنند. حضور این ظرفیت توانا در انتخابات پیش رو شوراها در کنار جوانان که آینده این سرزمین هستند می تواند فرصتی دوباره به بیش از ١٣٠٠ شهر ایران و روستاها دهد تا فضایی رقابتی و به دور از تنگ نظری های گروهی ایجاد شود و در یک پروسه دمکراتیک با رأی مردم شریف ایران سکان هدایت شوراها را به دست گیرند.  

این انجمن در ادامه اطلاعیه خود، می افزاید: از این رو با امید به فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخاباتی عادلانه، منصفانه، آزاد و رقابتی با حضور همه سلائق و گرایش های سیاسی توسط هیات های اجرایی و نظارتی انتخابات شوراهای شهری و روستایی، از زنان و جوانان پر توان و متخصص و صاحب نظر دعوت می کنیم تا با شرکت در کمپین ثبت نام برای انتخابات شوراها فرصت حضور در اداره شهر و روستا خود را از دست ندهند.  

انجمن روزنامه نگاران زن ایران (رزا) در این فراخوان دعوت به ثبت نام در انتخابات شوراها، همچنین از خبرنگاران و روزنامه نگاران صاحب نظر درحوزه شهری و نیز سایر اهالی رسانه تقاضا دارد که در امر دعوت زنان متخصص و فعال به ثبت نام برای انتخابات شوراها، این انجمن را همراهی کرده و روند دموکراتیزه شدن اداره کشور را تسهیل کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شهر تهران انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شهر تهران اخبار کنکور انتخابات شوراها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های فلسطینی، مرکز اطلاع رسانی دولتی در غزه تأکید کرد: در همین مدت، بیش از ۷۰ روزنامه نگار در غزه زخمی و بیش از ۲۰ روزنامه نگار بازداشت شده اند.

این مرکز اطلاع رسانی در غزه به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، بار دیگر مسئولیت های جامعه جهانی در زمینه احترام به آزادی ها و فراهم کردن حقوق فعالان رسانه و روزنامه نگاران را یادآور شد و سکوت و ناتوانی جامعه جهانی در زمینه دفاع از روزنامه نگاران فلسطینی که به دست ارتش اشغالگر به شهادت می‌رسند را غیر منطقی خواند.

مرکز اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با محکوم کردن جنایات و کشتار روزنامه نگاران در سراسر خاک فلسطین به ویژه نوار غزه را به شدت محکوم کرد و خواستار افشای جنایات این رژیم علیه فلسطینی ها و مقدسات و اسرای قهرمان آنها در زندان های اشغالگران شد.

این مرکز دولتی در نوار غزه، رژیم اشغالگر را مسئول کلیه جنایات علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی و کشتار و نسل‌کشی آنها دانست و تأکید کرد: آمریکا نیز به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر و ارسال سلاح و مهم برای این رژیم و حمایت نامحدودش از آن در همه زمینه ها در این زمینه مسئول است.

مرکز اطلاع رسانی نوار غزه از سازمان ها و نهادهای مرتبط با فعالیت رسانه ای خواست جنایات رژیم اشغالگر علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی در سراسر سرزمین های اشغالی را پوشش دهند.

این مرکز اطلاع رسانی در نوار غزه در پایان خواستار حمایت جامعه جهانی از روزنامه نگاران فلسطینی و تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر برای توقف نسل کشی و کشتار آنها و همچنین غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان شد.

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل