Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، سومین شماره پادکست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با نام «کتابخوان» ویژه معرفی و بررسی رمان لبه تیغ اثر سامرست موام منتشر شد.

سلسله پادکست‌های کتابخانه های عمومی استان قزوین با مرور و معرفی کتاب‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی و مشاوره کتابداران با رمان‌های کلاسیک و فاخر منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این شماره فرشید قلی پور، از چهره‌های فعالِ فرهنگی و حوزه کتاب استان قزوین به نقد و بررسی کتاب لبه تیغ پرداخته است.

سومین شماره از سلسله پادکست‌های کتابخوان اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به راویتگری ندا امیرلو، معاون اداره کل؛ سردبیری و امور فنی محسن جلیلوند، کارشناس منابع اداره کل و همکاری اکبر عبدالهی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قزوین استان قزوین تهیه شده است.

گفتنی است فایل این پادکست در آپارات اداره کل کتابخانه های عمومی و سایت اداره کل پخش خواهد شد.

کد خبر 5169562

منبع: مهر

کلیدواژه: پادکست کتاب و کتابخوانی سامرست موآم ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک جام حذفی کتابخانه های عمومی استان قزوین اداره کل کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است