Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)،گفت: بیماری شوم کرونا یکی از عرصه‌های امتحان و آزمایش برای ملت بود.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و زنجانی‌ها که در کارهای خیر خوش درخشیدند و به فرمان مقام معظم رهبری هم در کمک به نیازمندان لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در ارتباط به کمک به نیازمندان زنجانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید از مردم استان تشکر کرد.

خاتمی تاکید کرد: میراث ارزشمند امام ستاد اجرایی امام راحل در توزیع کمک به نیازمندان و بسته‌های کمک معیشتی قدم‌های بسیار خوبی برداشتند و در تولید واکسن کرونا هم موفق عمل کردند.

وی افزود: گروه‌های جهادی و بسیج و سپاه در کمک به نیازمندان بسیار فعالیت خوبی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استاندار زنجان در خصوص کمک به نیازمندان با نهاده‌های حمایتی همکاری خوبی داشتند و بسیار پای کار بودند و همدلی خوبی در استان وجود دارد.

کد خبر 5169553

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ویروس کرونا علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک جام حذفی کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است