Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی عصر یکشنبه در نشست بررسی اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی نهضت کمک مومنانه ملت ایران با روحیه انقلابی و دینی که داشتند این اقدام را به یک فرهنگ ارزشمند تبدیل کردند و به وضوح دیدیم که فرهنگ مومنانه در همه ابعاد عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از خدمات بزرگی که از چند ماه گذشته در مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا شروع شده طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی است. طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی به شکل نقطه‌ای توانست بیماری را در سایر نقاط شهری و روستایی کنترل کند و این کنترل نقطه‌ای بیماری برگرفته از کارآمدی نقطه‌ای پایگاه‌های بسیج هستند که به شکل مویرگی در کشور خدمات رسانی می‌کنند.

طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی توانست موج سنگین کرونا را زمین گیر کند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی که توانست موج سنگین کرونا را زمین گیر کند و آسیب‌های بیماری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.

کریمی افزود: طرح شهید سلیمانی با شناسایی نقاط ضعف اقداماتی که در طی یکسال گذشته علیه بیماری کرونا به کار گرفته شده، امروز به یک راهبرد بزرگ و راهکار موفق علیه بیماری به شمار می‌رود و با توجه به شرایط ایام پایانی سال ادامه با قوت تر این طرح نیز احساس می‌شود.

کاهش آسیب‌های همه جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مهمترین هدف طرح شهید سلیمانی است

وی تصریح کرد: کاهش آسیب‌های همه جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مردم مهمترین هدف طرح شهید سلیمانی بود که خوشبختانه در مرحله اول با موفقیت چشمگیر آن مواجه بودیم. امروز در آستانه ایام نوروز و شرایطی که در پایان سال وجود دارد کارشناسان برجسته و نخبگان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند که آئین نامه‌ها و شیوه‌های فعالیت در مرحله دوم به زودی در استان عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: یکی از الزاماتی که امروز باید در سطح جامعه به آن توجه داشته باشیم انگیزه بخشی به مدافعان سلامت و بسیجیان دلاور است که از ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده‌اند و بهترین افرادی که می‌توانند این کار را انجام دهند خود مردم هستند که با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها بزرگترین انگیزه را به این دو قشر فداکار می‌دهند.

کد خبر 5169396

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه روح الله اراک محسن کریمی بسیج طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک جام حذفی طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی طرح شهید سلیمانی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا