Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@09:00:10 GMT

دومینیک راب: زاغری بدون تاخیر به انگلیس برگردد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۹۶۲

دومینیک راب: زاغری بدون تاخیر به انگلیس برگردد


به گزارش تابناک، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس با اشاره به تشکیل شدن جلسه دادگاه برای پرونده دوم نازنین زاغری شهروند دو تابعیتی ایرانی-انگلیسی که به اتهامات امنیتی در ایران زندانی بوده است، بیانیه‌ای از دومینیک راب وزیر امور خارجه این کشور منتشر کرده و با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران روند بررسی پرونده نازنین زاغری را غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه به نقل از راب آمده است: نازنین باید بدون تاخیر بیشتر اجازه بازگشتن نزد خانواده‌اش در انگلیس را بیابد. هر کاری که بتوانیم برای حمایت از او انجام می دهیم.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: چهارشنبه سوری هوشنگ میرزایی سید احمد خمینی حداقل دستمزد مهدی باکری دومینیک راب نازنین زاغری انگلیس چهارشنبه سوری هوشنگ میرزایی سید احمد خمینی حداقل دستمزد مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6099731 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد