Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی عکس مهر محرم ابراز داشت: رویکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای امسال تاکنون تحقق طرح معرفی سمنان به عنوان استان پایگاه تولید محتوای دینی است.

او با اشاره به نفوذ و گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه، بیان کرد: فضای مجازی ظرفیت و فرصتی است که می‌توان از آن با تولید محتوای مناسب برای تعالی جامعه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح  بیان کرد: فضای مجازی قبل از کرونا در جامعه گسترش داشت و اکنون شیوع کرونا گستره نفوذ آن را افزایش داد و نیاز در عرصه فرهنگی در این فضا احساس می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: رفع نیاز در عرصه فرهنگی در فضای مجازی نیازمند تولید محتوا است و برگزاری رویداد معنوی نمایشگاه مهر محرم در فضای مجازی در واقع تولید محتوا در زمینه احیای عاشورا و فرهنگ حسینی در پاسخ به نیاز فرهنگی جامعه است.

او اضافه کرد: سوگواره مهر محرم اینک از جایگاه خوبی در تولید محتوا و مشارکت هنرمندان و مستندسازان از تمامی استان های کشور و سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان است و باید تولید محتوا در این فضا برای اقناع افکار عمومی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تولید محتوای دینی فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید محتوا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه