Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@09:55:57 GMT

کنترل نیرو‌های یمنی بر سد استراتژیک مارب

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۲۸۶

منابع یمنی از پیشروی نیروهای این کشور در استان مارب خبر می‎دهند. خبرگزاری میزان – نیرو‌های یمنی روز یکشنبه، ۲۴ اسفند، موفق شدند بر سد راهبردی «مارب» کنترل کامل پیدا کنند.   به گزارش «المیادین»، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند پس از پاکسازی منطقه که از ساعات ابتدایی امروز آغاز شده بود، کنترل کامل سد مارب را دراختیار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این خبر پس از آن اعلام شد که تصاویری از ورود ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یمنی به مناطق اطراف سد مارب منتشر شده بود.   یک منبع نظامی یمنی نیز ضمن درخواست از ساکنان شهر مارب برای مقابله با مزدوران سعودی اعلام کرد، نیرو‌های یمنی تا پاکسازی کامل کشور از وجود تروریست‌ها دست از عملیات نمی‌کشند.   براساس گزارش «المیادین»، مساحت منطقه پاکسازی شده در ۳ هفته اخیر در استان مارب به هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع رسید.

براساس این گزارش، نیرو‌های یمنی تا ۳ کیلومتری «العمران» در نزدیکی مارب پیشروی کردند.  بیشتر بخوانید:  حمله به عمق خاک عربستان و پیام نیرو‌های یمنی  آسیب پذیری عربستان در برابر حملات نیرو‌های یمنی نیرو‌های مسلح یمن در روز‌های اخیر علاوه بر دست یافتن به پیشرفت‌هایی در مسیر پاکسازی مناطق تحت اشغال کشور، رشته عملیات موفقیت آمیزی علیه مواضعی در خاک عربستان اجرا کردند.
  این کشور از سال ۲۰۱۵ تاکنون شاهد تجاوز هوایی، زمینی و دریایی ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان به بهانه بازگرداندن رییس جمهور مستعفی به قدرت بوده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: یمن انصارالله مارب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن یمن انصارالله مارب نیرو های یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

کد خبر 6089552

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند