Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: هشت کانون فرهنگی هنری گیلان با ببش از ۱۵ هزار امتیاز جز کانون های برتر کشوری در طرح ملی ایران قوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» عصر امروز(یک شنبه،۲۴ اسفند) در آیین تجلیل از کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان در طرح ملی ایران قوی در شهرستان آستانه اشرفیه با تقدیر از مدیران کانون ها جهت اجرای این طرح گفت: کانون انصار الزینب(س) و کانون رقیه خاتون(س) پیشقراولان اصلی کانون های ما طی دو سال اخیر در رویداد ملی فهما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در اولین رویداد ملی فهما جز ۱۸ کانون برتر کشوری شد اعلام کرد: با همکاری و تعامل بین مدیران و رابطین کانون ها، تعداد کانون های برتر امسال در دومین رویداد چند برابر شده است.

 

وی با اعلام اینکه از ۸۸۰ کانون بالای ۱۰ هزار امتیاز کشور حدود ۱۲ درصد کانون ها متعلق به گیلان است افزود: این در حالی است که ما سه درصد کانون های مساجد کشور را دارا هستیم.

 

رضوانی نژاد ادامه داد: مجموعه کانون های مساجد گیلان ظرفیتی بیش از این دارند و در این فرصت کم نتوانستیم آنگونه که باید فعالیت های مساجد را نشان دهیم.

 

وی از آغاز رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ از سوم شعبان خبر داد و اعلام کرد: در فهمای ۱۴۰۰ نتیجه تلاش های سال ۹۹ و ۴۰۰ با هم محاسبه می شود که این امر فضای رشد کانون ها را فراهم می کند و این فرصتی برای ادامه مسیر و کسب امتیازات بیشتر برای کانون هاست.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۴۵ رابط کانون در استان وجود دارد تصریح کرد: می توان از کانون های همراه و همگام، گروهی منسجم ساخت و حقانیت و برجستگی خود را در سطح کشور عیان کرد تا گیلان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 

وی با اشاره به توانمندی و قابلیت کانون های مساجد استان گیلان اظهارداشت: از ۹۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان ۹۵ کانون استان بیش از ۱۰ هزار امتیاز را در این رقابت ملی کسب کردند.

 

رضوانی نژاد خاطرنشان ساخت: هشت کانون فرهنگی هنری استان با ببش از ۱۵ هزار امتیاز جز کانون های برتر کشوری هستند که ۶.۶ درصد کانون های مساجد کشور را شامل می شود.

 

وی خطاب به کانون های مساجد خواستار  تشکیل شوراهای شهرستانی شد و بیان کرد: مساجد در بودجه های استانی جایگاهی ندارند و با تشکیل شوراهای شهرستانی باید در این زمینه گام بردارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر اینکه باید از مساجد حمایت بودجه ای برای فعالیت های مسجد محور کرد اظهارداشت: شورای هیئت اندیشه ورز کانون های مساجد متشکل از نخبگان، جوانان و کانون های برتر راه اندازی شده تا مطالبه گر بوده و بتوانند از حمایت های استان بهره مند شوند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی فعالیت های مسجد محوری کانون های مساجد گیلان فرهنگی هنری مساجد گیلان کانون های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری کانون های مساجد کانون های برتر رضوانی نژاد هزار امتیاز کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین