Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:16:23 GMT

خصوصی سازی درست اجرا شود/تشکیل کارگروه وقف

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۴۷۲

خصوصی سازی درست اجرا شود/تشکیل کارگروه وقف

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه بزرگترین نعمت خداوند ولایت است، بزرگترین ثروت مازندران را ولایتمداری دانست و گفت: مردم استان مازندران همواره ولایتمداری را اثبات کرده‌اند.

وی با اظهار اینکه همه مدیران با انگیزه، بااندیشه، با شهامت وایثار تلاش کنند، افزود: وظیفه همه دستگاه‌ها حمایت از مدیر باانگیزه و مدیری که قصد دارد تحریم‌ها را دور بزند، است و در این حرکت، حفظ سلامت وکارآمدی دستگاه‌های اداری بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نسبت به کجی، انحراف و فساد حساسیت وجود داشته باشد و مدیران بیش از هرجایی باید نسبت به کژی، انحراف وناکارآمدی حساسیت داشته باشند.

حجت الاسلام رئیسی حفظ سلامت دستگاه‌ها و کارکنان را بسیار مهم دانست و گفت: مردم شریف وشهیدداده مازندران باید با نوعی کارآمدی برای رفع مشکلات مواجه باشند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: کارها وبرنامه ها باید به گونه‌ای تعریف شود که تخلف به راحتی صورت نگیرد و باید منابع طبیعی و وزارت جهاد کشاورزی تعریف داشته باشد تا به راحتی افراد را متخلف نکنیم و راهکار قانونی نشان داده شود.

وی افزود: مرتفع سازی در مناطق مازندران باید مشخص شود و سازمان‌های اداری موظف به حفظ حریم دریا هستند و هیچ بخشی مجاز به شکستن حریم دریا نیستو آزادسازی ساحل باید سریع انجام شود.

وی با اظهار اینکه موضوع وقف در جای جای مازندران وجود دارد، بر لزوم تشکیل کارگروهی برای بررسی مسائل حقوقی، قضائی، منابع طبیعی و جنگلی شد و گفت: این کارگروه باید بخش‌های مختلف این موضوع را بررسی کند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خصوصی سازی سیاست کلی کشور است و باید اجرایی شود، بر لزوم اجرای درست آن تاکید کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 5169637

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی جلسه شورای اداری قوه قضاییه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد