Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:02:29 GMT

قدیمی: هاکی در سال ۹۹ نمره قبولی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۶۲۰

قدیمی: هاکی در سال ۹۹ نمره قبولی گرفت

به گزارش ایرنا، نشست هیات رییسه فدراسیون هاکی امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست که بهرام قدیمی «رییس فدراسیون ‌هاکی» ،‌ فرشاد قهرمانی عضو هیات‌ رییسه، حسن اباذری دبیر فدراسیون، کامران کتال کارشناس خبره، تورج پورمیرزا خزانه‌دار، محمد ‌رحیمیان بازرس قانونی، ایرج رحمانی مشاور ارشد و علی رضا باقری مشاور حضور داشتند درباره بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۹ و بررسی کلیات تقویم اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۰، پیگیری امور مرتبط با پاداش ملی‌پوشان بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم‌های ملی در سال ۱۴۰۰ به مسابقات برون مرزی از نکات دیگر مطرح شده در این جلسه بود. ‌هاکی ایران در سال آتی مسابقات حساس و مهمی را پیش رو خواهد داشت.

هاکی بازان  ایران که عنوان قهرمانی در داخل سالن آسیا را یدک می‌کشند برای دفاع از قهرمانی خود کار چندان سختی را پیش رو نخواهند داشت. آنها پس از حضور در تورنمنت قاره‌ کهن در جام جهانی حاضر خواهند شد. جام جهانی می‌تواند برای هاکی ایران افتخار بزرگ و با ارزشی را رقم بزند. فدراسیون هاکی برای حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند و قرار است برنامه‌های آماده‌سازی هاکی انجام شود.

قدیمی: در هاکی نمره قبولی می‌گیریم

رییس فدراسیون هاکی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹ ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی را لغو کرد، اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در ورزش جهان تاثیر منفی داشت و بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان به خاطر این ویروس مهلک لغو شد.

وی افزود: با تمام‌ مشکلاتی که پیش روی ما بود، بسیاری از برنامه‌های خود را اجرایی کردیم و توانستیم در هاکی نمره قبولی بگیریم.

قدیمی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و ارتقا سطح آموزش مربیان از دیگر برنامه‌های فدراسیون هاکی بود که با موفقیت انجام شد.

رییس فدراسیون هاکی تصریح کرد: مسابقات لیگ ‌ هاکی در بخش مردان و زنان به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و تیم‌های برتر معرفی شدند.

قهرمانی: هدف موفقیت در مسابقات جهانی است

«فرشاد قهرمانی» ‌عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی با اشاره به فعالیت‌های فدراسیون هاکی در سال ۹۹ اظهار داشت: در سالی که گذشت و با تمام شرایط محدودیت‌هایی که به خاطر ویروس کرونا حاکم بود تلاش کردیم تا برنامه‌های فدراسیون را در راه گسترش این رشته ورزش انجام بدهیم و تا حدود زیادی در این راه موفق بودیم.

وی افزود:با توجه به اینکه ورزش هاکی جذابیت‌های فراوانی دارد می‌توان این رشته را در ایران گسترش داد، طبق آمار هاکی چهارمین رشته پرطرفدار ورزشی در جهان محسوب می‌شود.

یکی از مشکلاتی که نه تنها فدراسیون هاکی بلکه تمام فدراسیون‌های ورزشی با آن روبرو هستند، مشکلات مالی است. ما به دنبال این هستیم تا با فراهم کردن منابع مالی و راهکارهای اقتصادی برنامه‌های خود را انجام بدهیم.

‌عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: لیگ هاکی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با استانداردهای ویژه برگزار شد و سطح کیفی این رقابت‌ها بالا بود.

قهرمانی تصریح کرد: سال آینده مسابقات و تورنمنت‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت، بازی‌های آسیایی و جام جهانی از رویدادهایی است که باید در آن حضور پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است علاوه بر اینکه از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی دفاع می‌کنیم، در جام جهانی نیز حضوری موفقیت‌آمیز داشته روی سکو برویم.

عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی در پایان گفت: در نشست هیات رییسه فدراسیون هاکی یکی مهم‌ـرین مسائل مطرح شده پیگیری امور مرتبط با پاداش ملی‌پوشان بود که این موضوع را به جدیت دنبال می‌کنیم تا ورزشکاران افتخار آفرین هاکی با انگیزه بیشتری برای موفقیت در مسابقات پیش رو تلاش کنند.

اباذری: رشد و گسترش هاکی را تسریع دادیم

«حسن اباذری» دبیر فدراسیون هاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت:‌جلسه خوبی بود و خروجی‌های خیلی خوبی داشت، با توجه به اینکه ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی را به وجود آورده بود اما فدراسیون هاکی حداکثر توان خود را به کار برد و لیگ‌های منسجمی‌ را برگزار کرد.

وی افزود:به دنبال این بودیم رشد و گسترش هاکی را تسریع بدهیم و جامعه هاکی استقبال خوبی از اقدامات فدراسیون داشت. به طور حتم ثمرات این برنامه‌هایی که از مدت‌ها قبل تدارک دیده شده بود پربار خواهد بود.

دبیر فدراسیون هاکی  خاطرنشان کرد: به گواه کارشناسان لیگ ‌هاکی در سطح بالایی برگزار شد و نفرات منتخب شایسته برای حضور در اردوهای تیم ملی شناسایی شدند.

اباذری تصریح کرد: اردوهای تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال ۹۹ در حوزه آموزشی فدراسیون موفق بود، کلاس‌های آنلاین زیادی انجام شد و این فرصت را برای جامعه هاکی فراهم کردیم که با علم روز آشنا شوند و این برنامه‌ها را در سال آینده با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مسابقات قهرمانی آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مسابقات قهرمانی آسیا اخبار کنکور هیات رییسه فدراسیون هاکی ویروس کرونا برنامه ها جام جهانی عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان