Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا تندروان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه گفت: در این مسابقه با آمادگی کامل ذهنی حضور پیدا کردیم.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان که موفق شده بودند حریفان خود را شکست دهند و در فینال لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنند، در دومین بازی خود از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رقابت فولاد سیرجان موفق شد در یک بازی قاطعانه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی برسد. 

محمدرضا تندروان سرمربی فولاد سیرجان بعد از این پیروزی گفت: پس از بازی اول شب بسیار بدی را گذراندیم و صبح بعد از بازی اتفاقی افتاد که همگی هم قسم شدیم که برای این بازی تمام تلاش خود را انجام دهیم. در ۴۸ ساعت گذشته آنالیزهای لازم انجام شده و ریکاوری پس از باخت را انجام دادیم.

او افزود: در این مسابقه با آمادگی کامل ذهنی حضور پیدا کردیم. نکته مهم بازی این بود که از بازی گذشته درس گرفته و متوجه شدیم حتی اگر شش بر یک جلو باشید ممکن است شکست بخورید. همچنین درس گرفتیم در صورتی که شش بر یک عقب باشید خواهید توانست که به بازی برگردید و پیروز شوید. در این بازی چهار امتیاز عقب بودیم اما درس بازی گذشته کمک کرد که به بازی برگردیم.

تندروان ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه بسیار قدرتمند بوده و تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است. هزینه ای که در این تیم انجام شده نشان از عزم این تیم برای قهرمانی دارد و خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در این بازی به پیروزی برسیم. 

این سرمربی در خصوص نکات فنی گفت: همانطور که ما آقای یلی را در بازی کنترل کردیم طبیعتا تیم مقابل ستاره تیم ما یعنی آقای کاظمی را کنترل کرد. باید بگویم که این کنترل بازیکن از دو تیم وجود داشت و ما توانستیم از بازیکن جایگزین استفاده کنیم. باید بگویم که تمام این کار ها در بازی های گذشته انجام شده بود اما با خود باوری بیشتری در این بازی قدم گذاشتیم و بر روی بحث روحی و روانی کار کردیم. 

تندروان در خصوص بازی سوم این رقابت ها گفت: برای ریکاوری برد در این بازی خود را آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کافی است انسان باشد!

یک. دستان نحیف کودک و آه مظلومیت او در برابر بمب‌ها و جنگنده‌ها پیروز می‌شود، همان‌گونه که خون بر شمشیر پیروز شد. این مهم‌ترین تصویر این روزهای غزه است.
دو. از عاشورای ۶۱، قاب‌های ماندگاری در ذهن‌ها مجسم است و نسل به نسل منتقل‌شده، از دستان بریده یک علمدار، تا حنجره طفل شیرخوار؛ کربلای غزه هم برای نسل امروز، یادآور همان شدائد و مصائب کربلاست. تصویرها را همه ما به‌اندازه توان و تحمل مان دیده‌ایم، زنی که خانه ویرانه خود را که تمام دیوارهایش فروریخته جارو می‌زند، دختری که سرمای هوا، بدنش را به لرزه انداخته، پسری که از گرسنگی، لاغر شده و رنگ به رخسار ندارد و پدری که با بهت، در میان آوارها دنبال همسر و فرزندان خویش است.
سه. اگر می‌شنویم جوانان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکا علیه اسرائیل و حمایت‌های دولتشان از این رژیم شوریده‌اند، اگر صدای مظلومین غزه به سرتاسر عالم رسیده و انزجار و تنفر از رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فوران است، نشانه‌ای بر این است که خون بر شمشیر پیروز می‌شود. کربلای امروز شباهت‌های زیادی با کربلای حسین بن علی علیهماالسلام دارد. در آن قیامت صغری، همان‌گونه که لشکر حق ریزش و رویش داشت، امروز هم برخی مسلمانان و اعراب منطقه در خفا و علن در کنار دژخیمان ایستاده‌اند و از سوی دیگر، دانشجویان آمریکایی و اروپایی صدای فریاد مردم غزه شده‌اند. جوانه‌های حق از دل نقطه تسلط فرهنگ باطل در حال سر برآوردن است و همچون سروی که ریشه‌هایش دل صخره‌ها را می‌شکافد و پیش می‌رود، سنگ‌ها و صخره‌های فرهنگ لیبرال متظاهر مدعی حقوق بشر در حال شکستن است.
چهار. باید مراقب اختلافات و فتنه‌انگیزی‌ها بود. هرقدر اسرائیل در سراشیب قرار می‌گیرد بیشتر دست‌وپا می‌زند که الغریق یتشبث بکل حشیش. دوگانه شیعه-سنی یا دوگانه مسلمان-غیرمسلمان و عرب-عجم و هرچیزی ازاین‌دست فرعی و ساختگی است. دوگانه اصلی که باید محور تمام معادلات و ارتباطات باشد، دوگانه بمب-کودک است و صدالبته که هر انسان آزاده‌ای در سمت کودک می‌ایستد. صبر کنید، به آزاده بودن هم احتیاج نیست، کافی است انسان باشد!

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • کافی است انسان باشد!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم