Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:33:34 GMT

بدهی دلاری باشگاه ملوان تسویه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۷۴۵

بدهی دلاری باشگاه ملوان تسویه شد

‌‌به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه ای که در دفتر اشکان پوررشید، با حضور پژمان نوری مدیرعامل و وکیل باشگاه ملوان مارتیک خاچاطوریان برگزار شد، مطالبات دلاری و ریالی مربی سابق ملوان که منجر به محکومیت این باشگاه در دو پرونده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده بود، پرداخت شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال، باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل عدم پرداخت مطالبات شاکیان سالیان گذشته خود با مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل روبرو است که در همین راستا مدیریت باشگاه در تلاش است با پرداخت قسمت دیگری از بدهی‌های انباشته و اخذ رضایت از شاکیان در اسرع وقت، پنجره نقل و انتقالات باشگاه ملوان را باز کند تا بازیکنانی که در نیم فصل به این باشگاه پیوسته‌اند مجوز حضور در مسابقات را دریافت کرده و از پتانسیل آن‌ها در بازی‌های پیش رو استفاده  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول ملوان بندر انزلی پژمان نوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال