Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده عصر یکشنبه در دیدار با غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: بندر شهید رجایی به تنهایی افزون بر ۶۵ درصد تجارت (صادرات و واردات) در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: با رویکرد نظام اسلامی برای گسترش سواحل مکران و کارهای بسیار بزرگ در دست اقدام نشان از این دارد که هرمزگان در حوزه جنوب شرق تبدیل به عسلویه دوم برای کشور تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: بندرهای جدید در سواحل مکران در آینده بسیار نزدیک در شرق هرمزگان همانند مجتمع بندری شهید رجایی راه‌اندازی می شود که طبق اظهارات مسئولان مطالعات آن انجام شده است.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: نبض اصلی تجارت کشور در سازمان استاندارد قرار دارد و هر اندازه کیفیت محصولات مهم است باید به نقش و تقویت آن توجه شود، در آینده نیاز به استفاده از ظرفیت های دیگر کنار سازمان استاندارد وجود دارد، مانند دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی که به این سمت و سو نیز درحال حرکت هستند.

وی بیان داشت: صنایع خوبی در هرمزگان وجود دارد و گسترش صنایع صادرات محور و آب بر در مناطق ساحلی که طبق منطق هم است که استاندارد می‌تواند نقش تعیین کننده ای در تقویت صنایع داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: استاندارد با نظارت‌های خود و مشاوره دادن به صنایع می‌تواند محصول‌های آن‌ها را در عرصه تجارت جهانی رقابتی‌تر کند اما امروزه تولید های کشور در رقابت با کشورهای دیگر ناموفق بوده است.

امام جمعه بندرعباس زاده اضافه کرد: این ناموفق بودن به ۲ عامل کیفیت و بسته بندی باز می‌گردد و این کالاها حتی نتوانسته اند در بازار منطقه سهم بالایی بدست آورند لذا پس از کیفیت، صنعت بسته بندی کشور هم نتوانسته کالاها را برای مشتریان جذاب و مشتری پسند کند.

کد خبر 5169687

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان سازمان ملی استاندارد ایران سواحل مکران ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی