Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام باشگاه پرسپولیس ، مدیران این تیم هیچ محدودیتی برای جذب بازیکن جدید ندارد و هر کسی را که یحیی گل محمدی درخواست بدهد جذب می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این موضع در حالی از سوی باشگاه سرخپوش پایتخت گرفته شده که پیش از آغاز لیگ بیستم اسماعیل خلیل زاده اعلام کرده بود که باشگاه پرسپولیس و استقلال توافق کرده‌اند که بازیکنی را از هم به خدمت نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در همان زمان با واکنش های بسیار زیادی همراه شد و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به صورت تلویحی آن را تکذیب کردند اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که حالا موضع مستقیم سرخ ها را به همراه داشته است.

در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی پیرامون خرید بازیکن استقلالی از سوی یحیی گل‌محمدی وجود داشت اما در نهایت این استقلال بود که محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس را با عقد قرارداد قطعی جذب کرد تا باشگاه استقلال خیلی زود این پیمان نانوشته را زیر پا بگذارد. در روز آخر نقل و انتقالات شاهین طاهرخانی مورد توجه قرمزها قرار گرفت ولی در ساعات پایانی به دلیل درخواست مالی سنگین، توافقش با پرسپولیس انجام نشد.

با این حال در نقل و انتقالات نیم فصل تصور نمی‌شد که نقل و انتقالی بین پرسپولیس و استقلال رخ دهد تا این که عکس آرمان رمضانی با پیراهن استقلال در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد تا طرفداران فوتبال در ایران شگفت زده شوند. رمضانی که تنها بازیکن حاضر در فهرست مازاد گل‌محمدی بود، با چهره ای خندان در کنار احمد مددی با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفت تا شگفتی بزرگ پنجره نیم فصل را رقم بزند.
اکنون یک روز پس از رسمی شدن این انتقال، شایعاتی پیرامون حضور محمد دانشگر بازیکن مازاد فرهاد مجیدی در تیم پرسپولیس به گوش رسیده و شایعاتی درباره تماس مدافع استقلال با کادرفنی پرسپولیس وجود داشته که حالا واکنش ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی قرمزپوشان را به دنبال داشته است. شکوری با اعلام این که

«محدودیتی برای جذب بازیکن از تیم های مختلف»

وجود ندارد، تاکید کرد که آن ها با هر بازیکنی که

«کادرفنی اعلام کند»

مذاکره می‌کنند.
نکته جالب این است که پرسپولیس در دهه ۱۳۹۰ از استقلال هیچ بازیکنی نخریده اما هوار ملامحمد، گادوین منشا، محمد نادری و آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال رفته‌اند و شاید تعداد بازیکنان حاضر در این لیست بیشتر هم بشود. با این وجود نکته مهم، از بین رفتن پیمانی است که اسماعیل خلیل زاده عضو پرنفوذ هیئت مدیره استقلال در آنتن زنده به آن عمل کرد اما رفتار مسئولان اجرایی دو باشگاه نشان می‌دهد که هرگز حتی در سطح کلامی هم چنین تعهدی وجود نداشته است.
پرسپولیسی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع هستند و با فرشاد فرجی به توافق رسیده‌اند و منتظر استعلام از سازمان لیگ برای نهایی کردن خرید خود هستند ولی در نهایت باید منتظر ماند و دید که کدام مدافع پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال محمد دانشگر اخبار پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر محمد دانشگر باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!

کم نیستند طرفداران استقلالی که مهرداد محمدی را هنوز یک پرسپولیسی خطاب می‌کنند! بازیکنی که به همراه برادر دوقلویش در راه آهن چهره شد و در تلویزیون و برنامه ۹۰ به صراحت اعلام کرد از ابتدا هوادار پرسپولیس بوده و نقش یک لیدر را هم روی سکو‌ها برای قرمز‌ها بازی کرده است!

مهرداد برخلاف برادر دوقلویش میلاد و به خاطر پست بازیش دیرتر لژیونر شد و کمتر بازی ملی دارد، اما همیشه در هر تیمی کهش بوده مهره‌ای مفید و مثمر ثمر بوده است. او در ابتدای این فصل به استقلال پیوست و با وجود تمام مواضعی که علیه او وجود داشت، تا اینجا موثرترین بازیکن تیم صدرنشین و عصای دست نکونام لقب گرفته است.

مهرداد محمدی تا قبل از این بازی ۶ گل زده بود و ۳ گل ساخته تا بهترین گلزن تیمش بالاتر از بلانکو و مؤثرترین بازیکن آبی‌ها باشد. او دو بار در این فصل دبل کرده بود، اما در بازی بزرگ مقابل تراکتور هم محمدی بهترین بازیکن تیمش بود.

محمدی نیمه اول مهمترین فرصت مسابقه را ایجاد کرد، اما در مصاف تک به تک با پورحمیدی مغلوب شد تا دروازه میزبان بسته بماند. با شروع نیمه دوم مهرداد یک مزاحم همیشگی روی خط دفاعی تراکتور بود و بار‌ها در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما بیشتر تنها بود و این فرصت‌ها یکی بعد از دیگری از دست رفت.

در دقیقه ۷۰ مهرداد پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد که شلیک او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. این صحنه مهم‌ترین فرصت گلزنی استقلال و جدی‌ترین صحنه بازی تا آن لحظه بود که البته بعداً موقعیت حسین‌زاده این جایگاه را از مهرداد و فرصتش گرفت!

در نهایت مهرداد محمدی با وجودی که تعویض شد، اما موثرتریشن مهره استقلال در زمین بود.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!