Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@20:02:31 GMT

 آغاز به کار شهرک صنعتی خرما ؛به زودی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۰۳۹

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، فرماندار دشتستان در بهره برداری از طرح توسعه شرکت  سیم و کابل دشتستان که با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد گفت :شهرک های صنعتی نقش بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال و تولید ایفا می کنند و توسعه زیرساختهای  آنها امری ضروری و لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله نوروزی افزود:شهرک صنعتی دشتستان از جمله شهرک های فعال در سطح استان بوشهر است و شرکت های مختلفی در عرصه های گوناگون مشغول فعالیت هستند که علاوه بر اشتغال تعدادی از جوانان و افراد جویای کار،در امر تولید نیز مثمر ثمر هستند.

نوروزی بیان داشت:شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه مرکز رشد شهرستان و پارک علم و فناوری استان نیز با پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی که دارند باید مورد توجه قرار گیرند و بستر و زیرساخت های لازم جهت فعالیت آنها در شهرک صنعتی فراهم شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به آغاز به کار ناحیه صنعتی غیردولتی بخش کشاورزی ابراز داشت:ناحیه صنعتی غیردولتی بخش کشاورزی در دهه فجر سالجاری آغاز به کار کرد و جا دارد جهت تسریع در راه اندازی آن و برطرف شدن مشکلات پیش روی این ناحیه اهتمام لازم صورت گیرد و کمک شود.

نوروزی راه اندازی شهرک تخصصی خرما در شهرستان را از خواسته های بحق کشاورزان و نخل داران عنوان کرده و افزود:اقدامات و پیگیری های خوبی در این راستا با همراهی نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی داشته ایم و امیدوارم با همراهی وزارت صمت و شرکت شهرک های صنعتی ایران بزودی شاهد آغاز به کار آن باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان بر تقویت زیرساختهای شهرک صنعتی دشتستان تاکید کرده و گفت:شهرک صنعتی دشتستان با مشکلات عدیده ای در حوزه زیرساختها مواجه است و شایسته است نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه شده و اقداماتی صورت گیرد.

معاون وزیر صمت و  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز جهت پیگیری های لازم  به منظور حل موارد خواسته شده قول مساعد داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دشتستان قطب خرما شهرک صنعتی شهرک خرما تولید خرما صنایع تبدیلی شهرک های صنعتی آغاز به کار شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد