Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری عصر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون در سطح کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که ۶۱ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز بیش از ۲۱ هزار نفر تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و ۸۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و شاهد روند افزایشی در بستری‌های کرونایی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از افزایش ۸۰ درصدی بستری‌ها در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: به طور متوسط از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر یک‌دهم درصد بستری هستند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار طرح شهید سلیمانی در کنترل و مهار کرونا خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تست‌گیری و نمونه‌برداری در استان افزایش یافته است.

کشمیری از افزایش سواد سلامت در استان خبر داد و با اشاره به همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: باید این تعامل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد.

وی به وضعیت مطلوب آب و هوای استان بوشهر در فصل بهار اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شهرهای خوزستان و ممنوع شدن مسافرت به فارس، احتمال افزایش مقصد گردشگری به بوشهر افزایش می‌یابد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر خواستار پرهیز از سفر، عدم حضور در تجمعات، استفاده مستمر از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی شد و افزود: نصب چادر گروهی و اقامت در نقاط ساحلی و بوستان‌های استان ممنوع است.

کد خبر 5169680

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک اردبیل استان بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد