Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار آنتونیو کونته گفت از این به بعد آنها آماده مواجهه با بازی های سختی مانند تورینو هستند. 

اینتر با پیروزی 2-1 مقابل تورینو در هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، قدم مهم دیگری در کسب اسکودتو برداشت. کریستین استلینی، دستیار آنتونیو کونته پس از بازی گفت:

مقابل تیمی که عقب می نشیند، پیروزی بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها گل های زیادی دریافت نمی کنند. به تک صحنه ها برای شکستن خط دفاعی آنها نیاز داشتیم. خوش شانس بودیم که آن پنالتی را کسب کردیم و موقع زدن گل دوم هم خوب کار کردیم. سانچز و اریکسن بازی را تغییر دادند؛ این را می دانستیم. اریکسن آماده بود اما کمی مشکل بدنی داشت. برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. می دانستیم بازی از ابتدا برای او خطرناک است و به عنوان ذخیره او را به میدان فرستادیم. 

اریکسن عملکرد خود را تغییر داده است. او همیشه به سختی تلاش می کرد اما در ابتدای کار بازی در یک لیگ کاملا متفاوت می تواند چالش برانگیز باش اما او حالا خوب وفق پیدا کرده است. لائوتارو و لوکاکو کیفیت بالایی دارند و یکدیگر را کامل می کنند و برای یکدیگر فداکاری می کنند. گاهی باید آنها را متوقف کنیم و بگوییم نمی توانند انقدر تمرین کنند. حالا می توانیم نفسی تازه کنیم تا به تمام جزئیات برسیم. 

کونته برای یک بازی محروم بود اما با نیمکت اینتر در ارتباط بود:

کونته همیشه صحبت می کند و متوقف نمی شود. می دانستیم این بازی می تواند سخت باشد. حالا انتظار مواجهه با سختی های بیشتری داریم. می دانیم بازی های سخت بیشتری مانند این در راه است. من به تنهایی روی نیمکت نبودم. من نماینده مجموعه کادر فنی بودم که هر روز با هم در ارتباطیم. ما هر کاری برای حمایت از ایده های کونته انجام می دهیم و تعهد زیادی برای کمک به او داریم. 

اخبار داغ 

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس فرشید باقری مخالف معاوضه با امین قاسمی نژاد حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایوان زامورانو: در حال حاضر تنها لواندوفسکی و هالند در سطح لوکاکو هستند دیگو سیمئونه: دو "هیولا" در کورس قهرمانی دنبال ما هستند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS