Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساس ترین بازی هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول با تساوی بدون گل به پایان رسید

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم بادران و استقلال خوزستان را می توان فینال اولین هفته از بازی های دور برگشت لیگ دسته اول دانست. دو تیمی که با برد در بازی امروز می توانستند خود را به عنوان جدیدترین صدرنشین لیگ معرفی کنند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و هر دو تیم با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر چند این بازی همزمان با یک دیدار دیگر آغاز شد اما پیروزی احتمالی هریک از این دو تیم که 28 و 29 امتیازی بودند می توانست آنها را به سمت صدر جدول هدایت کند اما فرصت فوق العاده ای که نصیب دو تیم بادران و استقلال خوزستان شده بود با فرصت سوزی از سوی این دو تیم روبرو شد و در نهایت هیچ یک از آنها موفق به رسیدن به صدر جدول نشدند. در دیدار همزمان با این بازی تیم صدرنشین دور رفت یعنی شهرداری آستارا با شکست سنگین سه بر یک بازی رابه شاهین بوشهر باخته بود و به همین دلیل بهترین زمان برای پیش افتادن از این تیم می توانست همین بازی باشد.  

استقلالی های خوزستان با این تساوی 30 امتیازی شوند و در رده دوم جدول رده بندی بایستند و در سوی دیگر بادرانی ها نیز 29  امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر در رتبه سوم جدول قرار گرفتند. 

 

اخبار داغ 

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس فرشید باقری مخالف معاوضه با امین قاسمی نژاد حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایوان زامورانو: در حال حاضر تنها لواندوفسکی و هالند در سطح لوکاکو هستند دیگو سیمئونه: دو "هیولا" در کورس قهرمانی دنبال ما هستند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی