Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:01:57 GMT

پاسخ رسمی یوونتوس به شایعات جدایی رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۵۰۸

پاسخ رسمی یوونتوس به شایعات جدایی رونالدو

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شایعات جدایی کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حذف از لیگ قهرمانان برابر پورتو و ناکامی دوباره یوونتوس در رسیدن به مراحل پایانی این رقابت ها باعث بروز اخبار و شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و بازگشت او به رئال مادرید شده است. ستاره پرتغالی در طول این سه فصل نتوانسته هدف اول تیمش را برآورده کند و ممکن است در تابستان شاهد جدایی او باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فابیو پاراتیچی به طور کامل این شایعات را رد کرده و رونالدو را آینده بیانکونری توصیف کرد.

 

 

فابیو پاراتیچی گفت: "انتقادات از رونالدو باعث خنده من می شود. من هرگز تصور نمی کردم که عملکرد رونالدو نیز مورد تردید و سوال قرار گیرد. من در یک شهر کوچک بزرگ شدم و در گذشته از مردم می شنیدم که در مورد بازیکنان بزرگی چون میشل پلاتینی، جیانی ریورا، و روبرتو باجو با هم صحبت و بحث می کردند.

 

رونالدو پنج توپ طلا گرفته و من نمی دانم چند بار موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در یوونتوس جام هایی فراوان به دست آورده و گل های زیادی به ثمر رسانده است. داشتن بازیکنی مانند رونالدو یک امتیاز بزرگ است و ما از حضور او در تورین خوشحالیم. بی تردید رونالدو مظهر آینده یوونتوس خواهد بود."

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس