Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@18:12:59 GMT

احداث خانه بدمینتون البرز در دستورکار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۵۹۶

احداث خانه بدمینتون البرز در دستورکار قرار گرفت

میثم پورکریمان، رئیس هیأت بدمینتون استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص برنامه ریزی این هیأت در روزهای پایانی سال، گفت: در چارچوب برنامه اجرایی تقویم هیأت بدمینتون استان البرز در اسفند ماه کلاس داوری پیش‌بینی کرده بودیم که پس از حد نصاب رسیدن نفرات کلاس داوری برای آقایان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت بدمینتون استان البرز بیان کرد: در بخش بانوان باتوجه به استقبال پر شور دختران البرزی تعداد نفرات بالاتر از حد نصب رسید که با فدراسیون هماهنگی انجام شد و تعداد کلاس‌های داوری دو برابر شد.

پور کریمان در رابطه با مکان کلاس داوری، اظهار کرد: آقایان در پایگاه قهرمانی ورزش استان البرز که از امکانات کامل ورزش بدمینتون برخورددار است و طبق قراردادی که با دانشگاه پیام نور اخذ شد سالن دانشگاه با طراحی هشت زمین بدمینتون در اختیار بانوان گذاشته شد.

این مقام مسؤول با اشاره به مسابقات منطقه‌ای استان زنجان، افزود: بدمینتون‌بازان البرزی با کسب افتخارات بسیار، در مسابقات منطقه‌ای سنین پایه که در استان زنجان برگزار شد، نومیدبخش فردا طلایی در آینده بدمینتون استان البرز خواهند بود.

به گفته وی رقیب اصلی البرز در این رقابت‌ها استان زنجان و قزوین بود که در سن پایه زیر ۱۱ سال نائب قهرمانی، زیر ۱۳ سال مقام قهرمانی و زیر ۱۵ سال جایگاه سومی بدست آورد.

رئیس هیأت بدمینتون استان البرز اظهار کرد: متأسفانه استان البرز به دلیل پایین بودن سرانه ورزشی و نداشتن سالن اختصاصی بدمینتون دارای مشکل است که خداروشکر مقدمات واگذاری زمین به هیأت بدمینتون انجام شده و برای ساخت سالن نیز تخصیص اعتبار صورت بگیرد.

پور کریمان در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در صددیم که خانه بدمینتون البرز افتتاح شود و ضمن اینکه در سال ۱۴۰۰ دو تیم از استان البرز در لیگ برتر حاضر خواهند شد با افزایش هزینه‌های احتمالی‌ با جذب بخش صنعت و حامی مالی مناسب از پتانسیل استان البرز به نحو شایسته استفاده خواهیم کرد و به صورت آبرومندانه در مسابقات شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه بدمینتون کلاس داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه

مدیر سیا به‌منظور برگزاری نشست‌هایی درباره اوضاع در غزه، وارد قاهره شد.

به گزارش ایسنا، مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی