Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:40:29 GMT

ثبت نام ۶۲۱داوطلب تابه امروز در البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۶۰۱

ثبت نام ۶۲۱داوطلب تابه امروز در البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت:  تا پایان روز پنجم ۶۲۱ نفر به عنوان داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این استان ثبت نام کردند.

 رئیس ستاد انتخابات استان البرز  افزود:  روی هم رفته در این مدت ۵ روز تاکنون ۶۲۱ نفر در سطح استان ثبت نام نمودند که ۵۳۹ نفر مرد معادل ۸۷ درصد و ۸۲ نفر زن معادل ۱۳ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی گفت: از طرفی از این تعداد ۴۵ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۵ درصد به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) ثبت نام کردند.

او افزود : داوطلبان ثبت نام شورای شهر از نظر تحصیلات تا کنون ۳۷۱ نفر لیسانس، ۱۹۸ نفر فوق لیسانس، ۱۹ نفر دکترا، ۸ نفر سطح یک حوزوی، ۱۹ نفر فوق دیپلم و ۶ نفر دیپلم ثبت نام کردند.

 رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در روز پنجم ۲۰۸ نفر ثبت‌نام نمودند که ۳۴ نفر آنان بانوان هستند.

فردی افزود: در این چند روز به اتفاق نماینده عالی دولت در استان از کلیه حوزه های انتخابیه استان بازدید و روند ثبت نام را رصد کردیم که خوشبختانه هماهنگی لازم مشاهده و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود.

او گفت: نماینده عالی دولت در این بازدید ها از کلیه نخبگان، نیروهای متخصص و بانوان خواستند با توجه به اهمیت و نقش و جایگاه شورای شهر در مدیریت شهری در انتخابات ورود پیدا کنند و در جهت توسعه اهتمام لازم را داشته باشند.

 رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: از کلیه کسانی که واجد شرایط هستند درخواست می نماییم تا فرصت باقیست است برای جلوگیری از ازدحام ثبت نام نمایند.

فردی گفت: ستاد انتخابات استان در کلیه ستادهای انتخابی فرمانداری‌ها تشکیل و هیات‌های اجرایی ۲۰ حوزه انتخابیه شکل گرفته و عملاً هیات اجرایی وظایف مربوط به خود را در خصوص امور اجرایی انتخابات شروع کردند.

او افزود: نکته مهم و قابل توجهی که در هر مراسم به ان اشاره می کنم این است که مقام معظم رهبری فرمودند حضور خوب مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند بنابراین همه وظیفه داریم حضور مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم زیرا این امر از یک طرف باعث اتحاد، انسجام و استحکام در داخل کشور و از طرفی دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان  البرز گفت: سیاست راهبردی وزارت کشور و به طبع آن رویکرد نماینده عالی دولت در استان تامین امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت است.

فردی افزود: همان‌طور که می‌دانید بر اساس قانون و جدول زمانی انتخابات ثبت نام شورای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند شروع و تا روز سه شنبه ساعت ۱۸ عصر ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد و کلیه فرمانداری ها هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده ثبت‌نام به صورت حضوری و غیرحضوری از داوطلبان می باشند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد انتخابات استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:‌با توجه به اینکه حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم در استان البرز در حال تحصیل می باشند، از این رو به نظر می رسد که این تعداد دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کرده اند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078547 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد