Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منصور علوانی یکشنبه در نشست شورای شهر خرمشهر اظهار داشت:احداث شبکه آبهای سطحی یکی از دغدغه‌های مردم و مسوولان شهری است که با اجرای آن بخش مهمی از مشکل آب‌های سطحی در مناطق مختلف خرمشهر برطرف می شود.

وی به تشریح اقدامات شهرداری خرمشهر پرداخت و افزود:شهرداری خرمشهر اقدام‌های خوبی در راستای زیباسازی فضای شهری و کاشت نهال انجام داده است و هم اکنون بازسازی پل قدیم خرمشهر به منظور تسهیل در تردد شهروندان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی آذرماه امسال باعث آبگرفتگی برخی مناطق و خیابان های خرمشهر شد و ده ها گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب از مناطق بحرانی خرمشهر وارد عمل شدند.

در این بارندگی آبگرفتگی مناطق کوی مولوی، کوی طالقانی، خیابان حافظ، خیام، بلوار کمربندی و منازل مسکن مهر، کوی عباره و منطقه کوت شیخ نسبت به سایر مناطق بیشتر بود و تردد شهروندان را با مشکل روبه‌رو کرد.

نهرهای بزرگی همچون نهر چاسبی، نهر النصر و کوت شیخ که تا پیش از جنگ تحمیلی برای دفع روان آب‌ ناشی از باران از آنها استفاده می‌شد نیاز به بازسازی دارند که با این اقدام مشکل آب گرفتگی خیابان‌ها هنگام بارندگی برطرف می‌شود.

ثبت نام ۱۰۰ نفر از جوانان خرمشهری برای انتخابات شورای شهر 

یکی از اعضای شورای اسلامی خرمشهر نیز در نشست این شورا به ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان خرمشهری برای نامزدی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و گفت: این استقبال نشان دهنده این واقعیت است که شورای شهر یک نهاد تاثیرگذار در امور شهری است.

موسی مطورجزیره افزود: برخی افراد که مسئولیت نیز دارند با انتشار مطالبی در فضای مجازی نتیجه انتخابات شورای شهر را پیش‌بینی کرده اند و با این اقدام موجب دلسردی مردم شده اند.

برچسب‌ها شورای شهر خرمشهر آب و فاضلاب اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر خرمشهر آب و فاضلاب شورای شهر خرمشهر آب و فاضلاب اعتبار اخبار کنکور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد