Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت نیروهای هلال‌احمر، ۴۰ مورد حادثه را پوشش امدادی دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: ۲۰  مورد از این ماموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، ۶ مورد خدمات حضوری، ۵ حادثه برف و کولاک، ۵ مورد شهری و ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۱۲۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۵۸  نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۵۵ نفر در حوادث برف و کولاک، ۶ مورد در حوادث شهری، ۴ مورد در حوادث صنعتی و کارگاهی و ۶ مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌اند.

محمدهاشمی از خدمت‌رسانی نیروهای امدادی به ۳۱ نجات یافته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۲۹  نفر هم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان داشت در این مدت، ۱۲۲ نیروی عملیاتی در قالب ۴۵ تیم با به کارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث مشارکت داشته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه در این مدت ۶ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است، افزود: حوادث جاده‌ای همچنان همچون گذشته تعداد قابل توجهی از حوادث را به خود اختصاص داده است که این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه و توجه رانندگان و مسافران به قوانین و مقررات رانندگی است.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان حوادث هلال احمر درمان هلال احمر ۶ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان