Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همه بیمارستان‌های این نیرو در آماده‌باش هستند، گفت: در استان خوزستان نیز بیمارستان ما از همان روزی که موج چهارم آغاز شد، بیمار پذیرش می‌کند.

خبرگزاری میزان- سرتیپ دوم بهزاد موذنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز را در پیش داریم و ویروس جهش‌یافته انگلیسی در دنیا در حال گسترش است توصیه من به عنوان متولی بهداشت و درمان این است که از سفر‌ها پرهیز کنیم و همانطور که سال گذشته مردم فهیم ما نشان دادند که از فرهنگ غنی اطاعت‌پذیری برخوردار هستند امسال هم در منزل بمانند تا سلامت خود و دیگران به خطر نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا افزود: به عنوان کسی که یک سال در مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنم و همکارانم در بهداشت و درمان در سراسر کشور درگیر این قضیه بودند، بهترین عیدی و پاداش برای زحمات این دوستان این است که فواصل اجتماعی را رعایت کنیم، ماسک بزنیم، در منزل بمانید چرا که وقت برای تفریح و استفاده از تعطیلات همیشه وجود دارد.

موذنی خاطرنشان کرد: این ویروس متاسفانه قدرت ایجاد بیماری، جهش و فوت آن خیلی بیشتر از ویروس قبلی است لذا نباید ساده‌پنداری کنیم. اگر پروتکل‌های بهداشتی مراعات شود توقع داریم تا خردادماه این ویروس به صورت تک‌گیر صورت گیرد و بعد از آن همه بتوانند به تفریحات خود رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه اکنون همه بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در آماده‌باش هستند، اضافه کرد: در استان خوزستان نیز بیمارستان ما از همان روزی که موج چهارم آغاز شد، بیمار پذیرش می‌کند و براساس آخرین آمار امروز، ۲۱ بیمار کرونایی در بیمارستان اهواز و در مجموعه بیمارستان‌های نیروی زمینی ۸۵ نفر بستری داریم.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا یادآور شد: همرزمان من در مدافعین سلامت کمافی‌سابق به دستور رهبر انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

بیشتر بخوانید: اورهال و کنسرواسیون تانک‌های «T-۷۲» توسط نیروی زمینی ارتش

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیروی زمینی ارتش نزاجا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش نزاجا نیروی زمینی ارتش بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک