Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان غربی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: ۶ مورد بیمار مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در استان شناسایی شده است که با احتساب دو مورد قبلی شناسایی شده، تعداد کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده در استان به ۸ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد دو مورد در پیرانشهر، دو مورد در مهاباد، یک مورد در شاهین دژ و سه مورد در ارومیه شناسایی شده اند.

دکتر آقازاده ادامه داد: همه موارد در دست بررسی بوده و تیم‌های رهگیری در حال پیگیری موارد تماس بیماران هستند.

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان ضمن ابراز نگرانی شدید از گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان که قابلیت انتشار، سرایت و مرگ و میر بالایی دارد بر رعایت هر چه بیشتر و مستمر پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار و گسترش بیماری تاکید کرد.

او تصریح کرد: مبارزه با این بیماری منحوس نیازمند مسئولیت پذیری همگانی و مشارکت جمعی مسئولین و مردم است و خودمراقبتی، رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها همچنان مهمترین راه‌های جلوگیری از انتشار این بیماری هستند و هر گونه بی تفاوتی به کرونا موجب گسترش بیش از پیش این بیماری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ارومیه شناسایی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است