Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال برزیل به کریستیانو رونالدو بابت شکستن تعداد گل هایش در بازی های رسمی تبریک گفت.

کریستیانو رونالدو با هتریک مقابل کالیاری، تعداد گل های خود در بازی های رسمی را به عدد 770 رساند و رکورد پله را شکست. اسطوره فوتبال برزیل در پیامی در اینستاگرامش برای کریستیانو رونالدو نوشت:

کریستیانو، زندگی یک پرواز انفرادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر کس سفری جداگانه دارد و سفری که من و تو در آن هستیم، چقدر زیباست. من تو را بسیار تحسین می کنم و عاشق دیدن بازی هایت هستم و این را همه می دانند. برای شکستن رکورد گل های من در بازی های رسمی تبریک می گویم. تنها حسرتم این است که نمی توانم امروز تو را در آغوش بگیرم اما این عکس را با عشق زیاد به عنوان نماد رفاقتی برای سال های طولانی با هم داشته ایم، به افتخار تو می گذارم.

 کریستیانو رونالدو نیز در اینستاگرامش متنی را منتشر و از پله قدردانی کرد که به زودی در طرفداری می خوانید. 

اخبار داغ 

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس فرشید باقری مخالف معاوضه با امین قاسمی نژاد حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایوان زامورانو: در حال حاضر تنها لواندوفسکی و هالند در سطح لوکاکو هستند دیگو سیمئونه: دو "هیولا" در کورس قهرمانی دنبال ما هستند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقابل پرسپولیس در نیمه اول با دو گل بازنده شده بود، در نیمه دوم شرایط بسیار بهتری داشت. تعویض‌هایی که مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها داشت، باعث شد تا این تیم هجومی‌تر شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

اراکی‌ها در دقیقه 84 که حملات‌شان به اوج رسیده بود، توانستند گل اول را توسط مهدی لیموچی به زیبایی وارد دروازه حریف کنند و در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل دوم را زدند. در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی شروین بزرگ یکی از بازیکنان تعویضی آلومینیوم بازی را با ضربه‌ای دقیق به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه زیبایی گل‌های لیموچی و بزرگ بود؛ دو مهاجم باتجربه و تکنیکی آلومینیوم با شوت‌هایی دیدنی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک توپ را به تور چسابدند و باعث شدند تا رفیعی گلر پرسپولیس فقط مسیر توپ را تماشا کند.

کامبک تماشایی آلومینیوم چند ثانیه مانده به سوت پایان باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و اراکی‌ها در طول 90 دقیقه بازنده نباشند.

دیگر خبرها

  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند