Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی چمران در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین افراد برای نام‌نویسی در شورای شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی منسجم و پیچیده‌ای برای شورا‌ها انجام شده که باید سعی کنیم آن را ساده‌تر کنیم تا برای شورا‌های سراسر کشور افراد را انتخاب کنیم البته نیمی از این کار انجام شده است، ولی تهران را هنوز آغاز نکردیم و کمی زمانبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس تصمیم شورای مرکزی ائتلاف مقرر شد که ۹ نفر توسط این شورا برای شورا انتخاب شوند تا این موضوع از انتخابات ریاست جمهوری مجزا شود. این ۹ نفر افرادی هستند که به صورت تخصصی برای شورا‌ها انتخاب و فعالیت می‌کنند. بی‌تردید داشتن دیدگاه سیاسی و انقلابی بودن ضروری است، ولی شورا‌ها باید به صورت تخصصی انتخاب شوند.

چمران اضافه کرد: این ۹ نفر مسائل شورای شهر را برنامه ریزی می‌کنند و از ۱۵ نفر متخصص در رشته‌های مختلف شهری استفاده خواهند کرد به این ترتیب گروهی ۲۴ نفره تشکیل خواهد شد و در مورد اسامی که توسط مجمع مجازی چند هزار نفره معرفی می‌شوند، در نهایت افراد معرفی شده سه برابر ظرفیت مورد نیاز ثبت نام شورای شهر تهران هستند و یک برابر ظرفیت را انتخاب خواهند کرد. امیدواریم از این مسیر افراد متخصص و خوشنامی برای شورا انتخاب شوند.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ثبت نام خود نیز برای شورای شهر تهران اظهار کرد: هنوز ثبت نام نکرده‌ام خودم دوست ندارم بیایم به دلیل این‌که عرصه را به جوانان بسپاریم، اما به دلایلی همچون بحث تجربه، دوستان این تکلیف را می‌کنند و اگر مردم هم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آن‌ها خواهم بود.

وی در ادامه گفت: باید در خصوص ثبت نام تصمیم بگیرم در این راستا با مردم و دوستان مشورت خواهم کرد آن‌ها که می‌شناسند می‌گویند شرکت کنم.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی گزینه شهرداری تهران نیز اظهار کرد: هنوز برای شهردار به صورت مصداقی صحبت نکرده‌ایم، اما برای شورا و شهرداری شاخص‌هایی را مشخص کردیم که قطعا آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا