Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- داچیا لوگان نامی آشنا برای ایرانی هاست زیرا ذهن آنها را به سمت لوگان ال90 و البته ال90 هدایت می کند. در شرایطی که هم اکنون داچیا لوگان در سومین نسل خود قرار دارد. رنو برای فروش این محصول در بازارهایی که داچیا آنجا حضور ندارد خودروی جدید خود یعنی تالیانت را معرفی کرده است. ترکیه اولین میزبان تالیانت است که نامگذاری آن نیز نزدیکی زیادی به محصول بزرگتر رنو یعنی تالیسمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت دماغه از طراحی مشابه ای با کلیو برای این محصول استفاده شده است. کابین نیز یک محیط امروزی را در قالب طرح اقتصادی پیش روی مشتری قرار می دهد.

در زمینه پیشرانه هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پیش بینی می شود از نمونه 3 سیلندر توربوشارژ و تنفس طبیعی با توجه به آپشن استفاده شود. در بخش جعبه دنده نیز با توجه به موتور نمونه 6 سرعته دستی و سی وی تی حضور دارد. میزان خروجی پیشرانه در بالاترین تریم 100 اسب بخار پیش بینی می شود.

این خودرو در اواسط سال 2021 برای بازار ترکیه عرضه می شود.

تالیانت 2021

داچیا لوگان 2020

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*رنو کیگر 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی فرانسوی برای بازار هند (+عکس) *رنو5 آشنای بازار ایران باز می گردد/ رویکردهای مدرن در بازسازی یک نوستالژی! (+عکس) *ساندرو، ساندرو استپ وی و ال90 جدید رونمایی شد/ پیشرانه 3 سیلندر رنو در محصولات روز داچیا (+عکس) *آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و 150 سند ثبت اختراع! (+عکس) *سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو/ تمام الکتریکی از 8700 دلار! (+تصاویر) *"مورفوز " عجیب ترین ماجراجویی کمپانی رنو/ خودرویی که تغییر اندازه می دهد! (+تصاویر) *فیس لیفت 2020 رنو مگان/ تغییرات ظاهری در مدل های مختلف و گزینه های متنوع برای پیشرانه (+فیلم و تصاویر) *تبدیل رنو ترافیک به یک ون مسافرتی 56 هزار دلاری! (+تصاویر) *رنو کپچر 2020 معرفی شد/ خودرویی با امکانات متنوع و قیمت رقابتی (+تصاویر) *از خودروی نوستالژیک بازار ایران تا قدرتمندترین هاچ بک فرانسوی! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003Ff1

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!

در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!