Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران می گوید که تمامی لژیونر های ایران به اردوی اول تیم ملی نخواهند رسید و این موضوع فقط مختص به سعید معروف نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، اردوی اول تیم ملی والیبال درحالی آغاز می شود که بسیاری از ملی پوشان لژیونر ایران که برای تیم های خارجی بازی می کنند درگیر لیگ داخلی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی قرار است لیگ والیبال چین از ۲۵ اسفند ماه کار خود را آغاز کند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران هم که برای تیم بایک موتور پکن بازی می کند در این رقابت ها تیمش را همراهی می کند. 

باتوجه به فرصت کم آماده سازی ملی پوشان و هماهنگی آن با سرمربی جدید تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ ملت ها و المپیک، سوالی مطرح خواهد شد که لژیونر های والیبال ایران چه زمانی به اردوهای تیم ملی ملحق می شوند؟ همچنین باتوجه به اینکه لیگ چین پس از مدت ها شروع به کار کرده است سعید معروف چه زمانی به تیم ملی ملحق خواهد شد؟

 امیر خوش‌خبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفتگو با ایسنا، در باره زمان ملحق شدن لژیونر های والیبال ایران مخصوصا سعید معروف به تیم ملی گفت: باید گفت که لژیونر های والیبال ایران هیچ کدام به اردوی اول تیم ملی نخواهند رسید. اسفندیار، عبادی پور، غفور و کریمی در اردوی اول ما حاضر نخواهند شد چرا که هر روز درگیر مسابقات داخلی خود هستند و احتمالا دیر به تیم ملی ملحق می شوند.

او افزود: تا رقابت تیم های لژیونر ایران در مسابقات داخلی خودشان تمام نشود نمی توان از باشگاه ها درخواست کرد که بازیکن را در اختیار تیم ملی بگذارند. لژیونر های ایران قطعا اردوی اول را با تیم ملی نخواهند بود.

خوش خبر در پاسخ به اینکه اردوی اول در چه تاریخی برگزار می شود؟ گفت: اردوی اول تیم ملی هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد و بازیکنانی که در داخل ایران به تیم ملی دعوت شده اند در اردوی اول حضور پیدا خواهند کرد. همچنین موضوع نبود لژیونر ها فقط در خصوص آقای معروف نیست چرا که دیگر لژیونر های ایران هم در اردوی اول نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، آلکنو روسی که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است هدایت زنیت کازان را برعهده دارد. این تیم اکنون در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و باید دید که چه زمانی کار آلکنو با این تیم پایان خواهد پذیرفت تا مقدمات لازم در خصوص حضور او در تیم ملی اجرا شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعيد معروف امیر خوش خبر اردوی اول تیم ملی تیم ملی نخواهند والیبال ایران سعید معروف تیم ملی لژیونر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال