Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:15:23 GMT

مرکز مشاوره آنلاین مامایی «دایه پلاس» رو نمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۷۵۲۱

مرکز مشاوره آنلاین مامایی «دایه پلاس» رو نمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مشاوره آنلاین مامایی با عنوان «دایه پلاس» توسط فارغ التحصیلان رشته مامایی و با حمایت مرکز رشد پارک علم و فناوری استان گلستان رو نمایی شد.

در این مرکز به صورت آنلاین به مادران باردار و خانواده ها در زمینه های مختلف بارداری، تغذیه و زنان مشاوره ارائه می شود.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان در آئین رونمایی از این نرم افزار اظهار کرد: فرزند اول همیشه نگرانی های خودش را دارد و این نرم افزار قرار است آرامش خاطر را برای والدین فراهم کند و به آن‌ها این اطمینان را بدهد که در هر زمانی پاسخگوی نگرانی های آنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عمرانی، افزود: این سایت به صورت تخصصی و توسط جوانان فارغ التحصیل رشته مامایی به مخاطبان ارائه خدمات می کند و نیاز آن هم در بازار وجود دارد.

وی تصریح کرد: خوش بختانه صندوق پژوهش و فناوری هم در گلستان فعال شده و امکان ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کسب و کارها و ایده ها فراهم شده است.

عمرانی اضافه کرد: نگاه ویژه ای به شرکت های استارت آپی داریم و پارک همیشه حامی شرکت های مرکز رشد است.

حورا منتظری، بنیانگذار گروه «دایه پلاس» که کارشناس مامایی هم هست، درباره این مجموعه گفت: این ایده در دوران دانشجویی ما جرقه زد و به طور جدی آن را ادامه دادیم تا امروز که به طور رسمی آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: در این مجموعه علاوه بر مشاوره آنلاین مامایی، روان شناس، مشاور تغذیه و مشاور زنان هم اضافه خواهد شد.

منتظری با بیان اینکه مشاور ما ۲۴ ساعت شبانه روز است، توضیح داد: یک خانم باردار ممکن است نداند با چه روشی به پاسخ سریع برسد و تلاش می کنیم که با کمترین زمان به نگرانی ها و سوالات مادران باردار پاسخ دهیم.

مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان هم گفت: حوزه سلامت بسیار مهم است و کشورها در بخش سلامت بودجه های سنگین را در نظر می گیرند.

وی با بیان اینکه دنیا ۳.۲ برابر بودجه های نظامی، صرف بخش سلامت می کنند، افزود: براساس گزارش های جهانی بزرگترین سهم استارت آپ ها در حوزه سلامت است و تحولات دنیا به سمت این بخش بسیار جدی است؛ در ایران هم اینگونه است و افرادی که آن را جدی می گیرند برنده هستند.

غفاری با بیان اینکه از همزمانی بعضی اتفاقات با ایده ها باید به درستی استفاده کرد، گفت: به طور مثال برای آموزش مجازی همیشه مخالفت‌هایی وجود داشت اما بعد از کرونا شتاب گرفت و اکنون هم باتوجه به کاهش ترددها برای حفظ سلامت ایده هایی که دسترسی را راحتتر کند می تواند موفق باشند.

وی ادامه داد: در حوزه تورسیم سلامت هم دستاورد خوبی داشتیم و به دلیل نیروی تخصص درجه یک و قیمت ارزانتر شاهد رشد در این حوزه هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان تصریح کرد: بخش سلامت بسیار جدی و رو به رشد است و باید با برنامه در این بخش حرکت کرد.

وی در توصیه به گروه «دایه پلاس» هم گفت: هم زمان هم باید توجه کرد IOT (اینترنت اشیاء) در دنیا رو به رشد و پیش بینی می شود ۱۱ تریلیون دلار گردش مالی ایجاد کند؛ استارت آپی مثل شما می تواند بسیاری از خدمات پزشکی را با ابزارهای IOT و اتصال آن به نرم افزار شما بگیرید.

غفاری خاطرنشان کرد: ایران در دو سال گذشته دومین کشور با رشد اقتصاد دیجیتال بوده است.

کد خبر 5169805

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری گلستان گرگان مهدی غفاری مامایی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها شهرستان کرج کرونای انگلیسی برف و کولاک پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکم انتصاب وزیر علوم خطاب به دکتر علی اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب می‌ شوید.

  محمدعلی زلفی‌ گل در این حکم افزوده است: امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ ها و موسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا کنید.   در این حکم با اشاره به ماموریت رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی تعامل و تکامل هم‌ افزا با استانداری، دانشگاه‌ ها و سایر دستگاه‌ های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناور، بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری، مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی ساز و کار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری تاکید شده است.   همچنین در این حکم توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجادطرح‌ های اشتغال زایی دانش بنیان و تغییر فرصت کار جویی به کارآفرینی، تدوین ساز و کار علمیاتی برای تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری های نوظهور، بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های بخش خصوصی و غیر دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، تلاش در جهت ایجاد قطب‌ های فناوری، سیاستگزاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکترای فناوری، مهندسی طرح های کلان فناوری و تبدیل آنها به ریز پروژه‌ ها و واگذاری آنها به شرکت‌ های دانش‌ بنیان برای اجرا مورد اشاره قرار گرفته است.   پیش از این دکتر مسعود میرزایی شهرابی این سمت را بر عهده داشت که در آذرماه سال گذشته به ریاست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد.   علی اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۳ شهر آمل و دانش‌ آموخته رشته مهندسی هوا فضا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مرتبه استادیار است که پیش از این نیز معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود.   وی همچنین حدود ۱۰ سال تجربه کار در زیست‌بوم فناوری و استارتاپی در خارج از کشور را دارد و دارای بیش از ۹۰ مقاله علمی - پژوهشی در نشریات علمی بین‌المللی است.   از افتخارات کسب شده اسماعیلی می‌ توان به دانشجوی نمونه کشوری، پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، دانش‌ آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان و جوان ایرانی برتر در حوزه فناوری‌ های نوین در خارج از کشور اشاره کرد.  

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد