Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته یازدهم لیگ دسته سوم تیم پردیس فروزنده خرم آباد در شوش دانیال سه بر دو حریف خود را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،تیم پردیس فروزنده که این روزها علیرغم دیر روشن شدن موتور خود با پیروزی های متوالی جبران مافات امتیاز های از دست رفته را می کند با تفکرات مربیان جوان و جویای نام خود فرداد صفاپذیر،قاسم رحمانی،عارف حیدری،فرزاد جمالی و سید محسن شاهرخی با یک مدیر فنی باهوش و خوش مشرب بنام آرش خزایی با سه برد شیرین تر از عسل همچنان به صعود امیدوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دقایق اوایل بازی تیم پویا شوش با توجه به میزبانی سوار بر بازی بود و چند موقعیت خوب به دست آورد که با درخشش رضا نظری دروازبان جسور پردیس ناکام ماند اما رفته رفته پردیس به شرایط مسلط شد و در دقیقه ۳۲ با فرار زیبای سینا ایلامی با ضربه زیبا گل اول رو بثمر رسید.

 یک دقیقه بعد روی عدم تمرکز دفاع های پردیس پویا شوش به گل تساوی دست یافت در نیمه دوم با تغییر سیستم تیم پردیس با یک بازی خوب و هوشمندانه روی ضد حمله با ضربه هوشمندانه بهمن محمد حسینی به گل دوم رسید پنج دقیقه بعد گل دوم روی حرکت سینا ایلامی داور پنالتی صد درصد رو اعلام نکرد.

  در دقیقه ۷۵ بازی داور برای پویا شوش اعلام‌پنالتی کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

 پردیسی ها که برای برد پای به میدان گذاشته بودند حملات خود را بیشتر کردند تا در دقیقه ۸۳ باز هم سینا ایلامی با دبل خود پردیس را به گل سوم رساند و ۳ امتیاز شیرین بحساب این تیم واریز شد.

تا پردیس با تلفیقی از جوانی وتجربه نشان دعد با کمی تامل می توان به آینده امیدوار بود.

تیم پردیس فروزنده با حمایت های شبانه روزی سعید رستمی مدیر عامل وبرادران مهندس قربانی سودای بزرگی در فوتبال لرستان را دارد.

ضمن اینکه نباید از برنامه ریزی وـمدیریت تیم مهندس رضا ملک محمدی به سادگی گذشت.

ترکیب پردبس فروزنده: رضا نظری، سید محسن حسینی، صمد شرفی، هادی یگانه، سجاد امیدی(کسری بهاروند) رضا دریکوند (مصطفی ندری) حسین جمشیدی، مصطفی بیرانوند، بهمن محمد حسینی(امیر علی زینعلی)، علیرضا صارمی(علی مجد)، سینا ایلامی

تعویض ها علی مجد بجای علیرضا صارمی(رضا کشوری)

سرمربی: فرداد صفاپذیر

مدیر تیم: رضا ملک محمدی

خبر: محمود داودی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال شوش پردیس خرم آباد تیم پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکنش گرت بیل به صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • ساخت دستگاه تشخیص فوری سرطان توسط جوان ایلامی
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد