Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن در خانه اش، به هنگام نظافت با عواقب هولناک سیگار کشیدن 21 ساله در یک خانه اجاره ای رو به رو شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از اسپوتنیک، خانم رز دوراندا در ویدئویی در تیک تاک نشان داد که چگونه دیوارها و کف اتا را بعد از 21 سال سیگار کشیدن مستاجران قبلی شستشو می دهد.

در این فیلم وی یک دیوار نارنجی را پاک می کند، پس از آن دوباره این دیوار کاملا سفید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، وی در این ویدئو فرشی را نشان می دهد که روی آن آثاری از ته سیگار و دود سیگار وجود داشت، دود سیگار برخی قسمت های فرش را کاملا سیاه کرده بود. در این خانه پس از 21 سال سیگار کشیدن مداوم، سقف، کف اتاق و لوازم خانگی نیز با دوده غلیظ نارنجی پوشانده شده بود. این ویدئو 17.8 میلیون بار توسط کاربران مشاهده شده است.

در اوایل ژانویه گزارش شد که فرد سیگاری از شهر ملبورن استرالیا به شدت با افزایش رویش مو در صورت خود رو به رو شده بود. در طول معاینه بیمار وی به آدنوکارسینومای 12 میلی متری تشخیص داده شد. یک تومور در صورت او در نتیجه استفاده از نیکوتین ظاهر شده بود، زیرا این زن به مدت 37 سال سیگار می کشید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.
این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 847547 منبع: فارس برچسب‌ها استان البرز خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم