Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ روی تک گل تیمش تاثیر گذار بود. 

اسکات مک تومینای پس از برد ۱-۰ منچستریونایتد مقابل وست هم تاکید داشت که همیشه نمی توان به بردی قاطعانه و پر گل دست یافت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد با این پیروزی از لسترسیتی جلو زد و به فاصله ۱۰ بازی تا پایان فصل، به رده دوم برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک تومینای در مصاحبه پس از بازی خود گفته است:

برنده شدن در سومین بازی سخت این هفته اهمیت زیادی داشت. آن ها بازیکنان خوبی دارند و نظم خوبی هم داشتند. در بین دو نیمه پیام این بود که با همان ریتمی که توانش را داریم بازی کنیم. نباید ناامید شد. وقتی حریف عقب می نشیند، شما باید بازی خودتان را انجام بدهید. ما تمام تلاش مان را کردیم تا فشار را روی دروازه حریف حفظ کنیم. 

درباره گل

می دانم که گل من نبود. گاهی مثل این مورد، شانس هم با شما یار می شود. 

کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

در این فصل گل های دیر هنگام زیادی دریافت کردیم. تجربه کردن یک بازی سخت برابر وست هم خجالت ندارد. همیشه نمی شود ۴-۰ و ۵-۰ برنده شد و بعضا این طور برنده می شوید. سومین بازی در طول یک هفته، بازی ای است که صرفا باید در آن برنده شوید. مسئله اینجاست که منچسترسیتی روند فوق العاده ای داشت و ما تمام تلاش مان را می کنیم تا پا به پای آن ها پیش برویم.  

اخبار داغ 

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس فرشید باقری مخالف معاوضه با امین قاسمی نژاد حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایوان زامورانو: در حال حاضر تنها لواندوفسکی و هالند در سطح لوکاکو هستند دیگو سیمئونه: دو "هیولا" در کورس قهرمانی دنبال ما هستند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم