Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:52:24 GMT

قتل کودک برای ورود اجباری او به بهشت! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۷۸۴۴

قتل کودک برای ورود اجباری او به بهشت! +عکس

 باشگاه خبرنگاران: در اتفاقی هولناک یک مرد اهل ترکیه در اعتقاد به باوری خرافی پسر ۱۰ ساله خود را به قتل رساند. «اسماعیل کلینسِر» برای آنکه پسرش «حسین» بدون ارتکاب گناه مستقیما به بهشت برود اقدام به کشتن این بچه بی‌گناه کرد.

این اتفاق وحشتناک در تاریخ ۸ مارس در یکی از مناطق استان «کونیا» ترکیه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که پدر کودک به قتل پسرش اعتراف کرده است. بنا به گزارش پلیس این مرد سنگدل قبل از کشتن پسرش به او گفته بود که قصد دارد تا او را به قتل برساند. او این کودک معصوم را در آغوش کشیده و از او حلالیت طلبیده بود.

بنا به گزارش پلیس این مرد برای انجام قتل پسرش زنش «ربیعه» را به بهانه انجام خرید به بیرون فرستاد و سپس با نشستن روی پای پسرش و فشردن گلوی این کودک جانش را گرفت. این مرد روانی سپس با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان ارتکاب قتل قرار داد. بدن بی جان کودک برای انجام کالبد شکافی به بیمارستان منتقل شد.

بنا به این گزارش این مرد در زندگی خود احساس گناه می‌کرد و بر این باور بود که پسرش تنها چیز کامل در زندگی اوست. او معتقد بود که پسرش روحی پاک دارد و هرگز مرتکب گناهی نشده است. این مرد به همین دلیل و برای اینکه پسرش بدون ارتکاب گناه و مستقیما به بهشت برود دست به قتل او زد.

این مرد در حین بازجویی به پلیس گفت: «من گناهان زیادی انجام داده‌ام و می‌دانم به جهنم خواهم رفت. پسرم وقتی بزرگتر می‌شد گناه می‌کرد. هر چقدر عمر آدمی زیادتر شود او گناه بیشتری مرتکب می‌شود.»

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ترکیه در این باره ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهشت مرد ترکیه ای کشتن کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)