Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@23:43:39 GMT

عامل قتل مادر و همسر در آستانه محاکمه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۷۸۵۶

کارآگاهان جنایی پلیس استان فارس چندی پیش با گزارش مردی جوان فهمیدند مادر و همسر برادر او مفقود شده‌اند. به این ترتیب جست‌وجوها برای یافتن ردی از دو زن آغاز و در نهایت اجساد آنها در خانه زن جوان کشف و مشخص شد این دو با شلیک گلوله از پا درآمده‌اند. این در حالی بود که اثری از مرد صاحبخانه وجود نداشت و به نظر می‌رسید او عامل اصلی این جنایت بوده و بعد از کشتن همسر و مادرش گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارکی که بر این فرضیه مهر تأیید می‌زد این بود که هیچ سرقتی از خانه انجام نشده بود، از طرفی مقتولان پوشش راحت داشتند که همین امر نشان می‌داد غریبه‌ای وارد منزل آنها نشده و عامل جنایت یک آشناست که با انگیزه‌ای نامعلوم دست به سلاح برده است. پس از آنکه نام این مرد به نام تیمور در پرونده به‌عنوان مظنون ثبت و اجساد مقتولان برای آزمایش‌های دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد، برادر تیمور که پلیس را از مفقودشدن مقتولان مطلع کرده بود، تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: تیمور معتاد است و به همین ‌دلیل با او رفت‌وآمد زیادی ندارم و الان نیز به او مشکوک هستم. کارآگاهان متهم را بعد از چند روز جست‌وجو شناسایی و دستگیر کردند. تیمور که ابتدا ادعا می‌کرد از ماجرای جنایت بی‌اطلاع است، وقتی تحت بازجویی‌های دقیق‌تر قرار گرفت، به کشتن همسر و مادرش اعتراف کرد و گفت: مدتی است به شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام و همسرم موضوع را فهمیده بود. روز حادثه دوباره بر سر شکی که به من کرده بود، با هم مشاجره کردیم و من که تحت تأثیر شیشه بودم، سلاحی را که از قبل در خانه داشتم، برداشتم و با آن زنم را کشتم. بعد از آن مادرم جلو آمد که گلوله‌ای هم به او شلیک کردم. متهم ادامه داد: زمان حادثه من تحت تأثیر شیشه متوجه رفتار و کارهایم نبودم. بعد از قتل چاره‌ای نداشتم جز اینکه فرار کنم، اما عاقبت دستگیر شدم. متهم در ادامه تحقیقات صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و اولیای دم مقتولان با شکایت از تیمور اعلام کردند خواستار صدور حکم قصاص برای او هستند. به این ترتیب پرونده بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفرخواست در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت و این قاتل به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم

وزیر خارجه ترکیه نوشت: مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اظهارات مقامات اسرائیلی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز دیگر نقاب از چهره سیاستمداران اسرائیلی که اقدام به گستاخی علیه رهبر کشورمان کرده اند، برداشته است. مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند.

وی در حساب خود در فضای مجازی نوشت: ترکیه در کنار ملت فلسطین قرار دارد و به تلاش برای محاکمه عاملان قتل عام مردم غزه ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: مقامات اسرائیل به زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و ارزش های انسانی ادامه می دهند که این موضوع از سوی افکار عمومی جهانی محکوم می شود.

همچنین فیدان در دیدارش با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در ریاض عربستان، بر پایان هرچه سریعتر قتل عام در غزه و لزوم فشار بر اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ